Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ διαμόρφωση καί ἀπό κοντά ἡ Παιδεία μας πρό πολλοῦ ἀπο-προσδιορίζονται διεθνικά καί μετα-προσδιορίζονται κυβερνητικά ἀπό βασικές ὁροθεσίες ἐξαιρετικά ἐκσυγχρονισμένες καί προγραμματισμούς ἀκραίας μεταχρονολόγησης. Μέ βασικό κεντρικό κίνητρο τήν διαχείριση ἀνθρώπων καί πραγμάτων.
Καί ὅλοι ἐμεῖς σάν λαϊκό σῶμα (ἀκόμη καί οἱ θεσμικοί καί οἱ διανοητές καί τεχνοκράτες καί οἱ ἁπλούστεροι) τρέχουμε καί δέν προφθαίνουμε νά βρισκόμαστε (μόνο) μέ τήν Δυτικοποιημένη super-τεχνοκρατική παγκοσμιότητα. Καί στήν πολύτιμη ἀνοιχτοσύνη της, ἀλλ᾽ ἐπιπλέον καί στήν παραμικρή νυχτόβια μεταρροή της. Δέν ξέρω πόση Μεσόγειος ἀκόμη μᾶς ἀπέμεινε καί προπαντός πόση Ἑλλάδα, γέφυρα πολιτισμῶν.
η συνέχεια: Εδώ