Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

Ιερατική Σύναξη Κήρικών της Επαρχίας των Καλαβρύτων.

Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Καλαβρύτων, πραγματοποιήθηκε, παρουσία του Σεπτού Ποιμενάρχου μας, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου,  η προγραμματισμένη Ιερατική Σύναξη, στην οποία ήταν παρόντες όλοι οι ιερείς της επαρχίας των Καλαβρύτων.
Ο Σεβασμιώτατος, αφού ευχαρίστησε τους ιερείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή του και τους επαίνεσε για το εκκλησιαστικό τους έργο στα ορεινά χωριά των Καλαβρύτων, ανέπτυξε διάλογο με αυτούς σχετικά με τον πρόσφατο νόμο για τον “γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία”, αναφέρθηκε στις θέσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και τις σχετικές εισηγήσεις που αναπτύχθηκαν κατά την πρόσφατη σύγκληση της Ιεραρχίας Αυτής και επεσήμανε τα προβλήματα τα οποία θα δημιουργηθούν από την υπερψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου και τα οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει η Εκκλησία.

Αποτέλεσμα της ιερατικής συνάξεως ήταν η επικαιροποίηση των συμπερασμάτων, στα οποία είχε καταλήξει και η Ιερατική Σύναξη των ιερέων της Αιγιαλείας:

Η νομιμοποίηση του “γάμου των ομοφυλοφίλων ζευγαριών” αντίκειται στον νόμο του Θεού, στον λόγο του Κυρίου και στην Πατερική παράδοση και διδασκαλία της Εκκλησίας μας. Τα οδυνηρά αποτελέσματα της σύζευξης αυτής σύντομα θα αναδειχθούν σε όλες τις πτυχές της ζωής, στην οικογένεια, στην εκπαίδευση, στον εργασιακό χώρο κλπ. Με τον νόμο αυτό ικανοποιείται ο δικαιωματισμός μίας μερίδας ανθρώπων που αντί να κατανοήσουν τον εσφαλμένο τρόπο ζωής που ακολουθούν και να μετανοήσουν, οδηγούνται σε μεγαλύτερα οντολογικά και υπαρξιακά αδιέξοδα, παρασύροντας σ’ αυτά και τα παιδιά που ενδεχομένως θα υιοθετήσουν.    

 Ενώ στην παραδοσιακή οικογένεια θυσιάζονται οι ενήλικες για χάρη των παιδιών, στην ομόφυλη σύζευξη θυσιάζονται τα παιδιά και επιβαρύνεται η κοινωνία για να δικαιωθεί μια στείρα ένωση και τα θεωρούμενα σεξουαλικά της «δικαιώματα». Η γνήσια αγάπη θυσιάζει το δικό της θέλημα για χάρη του αγαπημένου. Αυτή η «αγάπη» ζητά από τους πιο αδύναμους, δηλ. από τα παιδιά, αλλά και από όλη την κοινωνία να κάνουν θυσίες για να ικανοποιηθεί εκείνη.

Οι ιερείς εξέφρασαν την πλήρη διαφωνία τους με τη νομοθετική κατοχύρωση της συμβίωσης των ομόφυλων ατόμων ως ισότιμου «γάμου και οικογένειας», θεωρώντας ότι προσβάλλει την ανθρώπινη φύση, αδικεί τα παιδιά που θα αναλάβει, αλλοιώνει τον χαρακτήρα της οικογένειας, απομακρύνει τον άνθρωπο από τις πνευματικές και βιολογικές του ρίζες, επιτίθεται στη θρησκευτική και επιστημονική συνείδηση, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της συνείδησης, ενώ δημιουργεί τεράστια κοινωνικά βάρη και αδικίες.

Η τοπική μας Εκκλησία, αποφεύγοντας κάθε ακρότητα που οδηγεί σε αδιέξοδα, θα αναλώσει τις προσπάθειές της στην επανακατήχηση του λαού της, αποσοβώντας την αποϊεροποίηση του εκκλησιαστικού γάμου και της ευλογημένης από τον Θεό οικογένειας, ενώ ταυτόχρονα θα προσεύχεται προσβλέποντας πάντοτε στην ειλικρινή κατά Θεόν μετάνοια των ιθυνόντων του αντιεκκλησιαστικού αυτού νόμου, αλλά και όλων των συνανθρώπων μας που θα θελήσουν, μέσω του ιερού μυστηρίου της μετανοίας, να επιστρέψουν στη ζωή που θα τους οδηγήσει, με τη χάρη του Θεού, στη Βασιλεία των Ουρανών.

 Κατόπιν των ανωτέρω, ο Σεβασμιώτατος ανέπτυξε στους ιερείς τρέχοντα διοικητικά θέματα.

Μετά το πέρας της συνάξεως, ο Σεβασμιώτατος μαζί με τους ιερείς τέλεσαν τρισάγιο για την ανάπαυση των ψυχών των αδικοχαμένων θυμάτων στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Τέλος, ο Σεβασμιώτατος προσέφερε ως ευλογία ένα πνευματικό βιβλίο στους ιερείς.

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Καλαβρύτων, πραγματοποιήθηκε, παρουσία του Σεπτού Ποιμενάρχου μας, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου,  η προγραμματισμένη Ιερατική Σύναξη, στην οποία ήταν παρόντες όλοι οι ιερείς της επαρχίας των Καλαβρύτων.

Ο Σεβασμιώτατος, αφού ευχαρίστησε τους ιερείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή του και τους επαίνεσε για το εκκλησιαστικό τους έργο στα ορεινά χωριά των Καλαβρύτων, ανέπτυξε διάλογο με αυτούς σχετικά με τον πρόσφατο νόμο για τον “γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία”, αναφέρθηκε στις θέσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και τις σχετικές εισηγήσεις που αναπτύχθηκαν κατά την πρόσφατη σύγκληση της Ιεραρχίας Αυτής και επεσήμανε τα προβλήματα τα οποία θα δημιουργηθούν από την υπερψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου και τα οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει η Εκκλησία.

Αποτέλεσμα της ιερατικής συνάξεως ήταν η επικαιροποίηση των συμπερασμάτων, στα οποία είχε καταλήξει και η Ιερατική Σύναξη των ιερέων της Αιγιαλείας:

Η νομιμοποίηση του “γάμου των ομοφυλοφίλων ζευγαριών” αντίκειται στον νόμο του Θεού, στον λόγο του Κυρίου και στην Πατερική παράδοση και διδασκαλία της Εκκλησίας μας. Τα οδυνηρά αποτελέσματα της σύζευξης αυτής σύντομα θα αναδειχθούν σε όλες τις πτυχές της ζωής, στην οικογένεια, στην εκπαίδευση, στον εργασιακό χώρο κλπ. Με τον νόμο αυτό ικανοποιείται ο δικαιωματισμός μίας μερίδας ανθρώπων που αντί να κατανοήσουν τον εσφαλμένο τρόπο ζωής που ακολουθούν και να μετανοήσουν, οδηγούνται σε μεγαλύτερα οντολογικά και υπαρξιακά αδιέξοδα, παρασύροντας σ’ αυτά και τα παιδιά που ενδεχομένως θα υιοθετήσουν.    

 Ενώ στην παραδοσιακή οικογένεια θυσιάζονται οι ενήλικες για χάρη των παιδιών, στην ομόφυλη σύζευξη θυσιάζονται τα παιδιά και επιβαρύνεται η κοινωνία για να δικαιωθεί μια στείρα ένωση και τα θεωρούμενα σεξουαλικά της «δικαιώματα». Η γνήσια αγάπη θυσιάζει το δικό της θέλημα για χάρη του αγαπημένου. Αυτή η «αγάπη» ζητά από τους πιο αδύναμους, δηλ. από τα παιδιά, αλλά και από όλη την κοινωνία να κάνουν θυσίες για να ικανοποιηθεί εκείνη.

Οι ιερείς εξέφρασαν την πλήρη διαφωνία τους με τη νομοθετική κατοχύρωση της συμβίωσης των ομόφυλων ατόμων ως ισότιμου «γάμου και οικογένειας», θεωρώντας ότι προσβάλλει την ανθρώπινη φύση, αδικεί τα παιδιά που θα αναλάβει, αλλοιώνει τον χαρακτήρα της οικογένειας, απομακρύνει τον άνθρωπο από τις πνευματικές και βιολογικές του ρίζες, επιτίθεται στη θρησκευτική και επιστημονική συνείδηση, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της συνείδησης, ενώ δημιουργεί τεράστια κοινωνικά βάρη και αδικίες.

Η τοπική μας Εκκλησία, αποφεύγοντας κάθε ακρότητα που οδηγεί σε αδιέξοδα, θα αναλώσει τις προσπάθειές της στην επανακατήχηση του λαού της, αποσοβώντας την αποϊεροποίηση του εκκλησιαστικού γάμου και της ευλογημένης από τον Θεό οικογένειας, ενώ ταυτόχρονα θα προσεύχεται προσβλέποντας πάντοτε στην ειλικρινή κατά Θεόν μετάνοια των ιθυνόντων του αντιεκκλησιαστικού αυτού νόμου, αλλά και όλων των συνανθρώπων μας που θα θελήσουν, μέσω του ιερού μυστηρίου της μετανοίας, να επιστρέψουν στη ζωή που θα τους οδηγήσει, με τη χάρη του Θεού, στη Βασιλεία των Ουρανών.

 Κατόπιν των ανωτέρω, ο Σεβασμιώτατος ανέπτυξε στους ιερείς τρέχοντα διοικητικά θέματα.

Μετά το πέρας της συνάξεως, ο Σεβασμιώτατος μαζί με τους ιερείς τέλεσαν τρισάγιο για την ανάπαυση των ψυχών των αδικοχαμένων θυμάτων στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Τέλος, ο Σεβασμιώτατος προσέφερε ως ευλογία ένα πνευματικό βιβλίο στους ιερείς.

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ