Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Μάνης Χρυσόστομος: «Δεν συντρέχουν λόγοι αλλαγής σχέσεων Εκκλησίας-Κράτους».

Δήλωση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου Γ' στο δημοσιογράφο Γιώργο Νταλιάρη στο ''ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ'' σχετικά με το θέμα του διαχωρισμού Κράτους - Εκκλησίας που ήρθε ξανά στο προσκήνιο μετά τις δηλώσεις μελών της Κυβέρνησης.
Ακολουθεί η δήλωση του Μητροπολίτου μας:

«Πρωταρχικά είναι ανάγκη όταν μιλάμε γι’αυτές τις σχέσεις Εκκλησίας και Κράτους να γνωρίζουμε κυρίως τι είναι Εκκλησία», αναφέρει αρχικά και προσθέτει: «Η Εκκλησία δεν είναι ένας οιοσδήποτε κοσμικού τύπου οργανισμός ο οποίος αλλάζει κατά διάφορα χρονικά διαστήματα.
Γι’ αυτό και οι φράσεις «ωρίμασε η κοινωνία» ή » είναι καιρός τώρα» τυγχάνουν μικρού βεληνεκούς φράσεις. Η Εκκλησία δεν είναι εφεύρημα τωρινό, υπάρχει αιώνες τώρα προ κάθε κράτους».
Εν συνεχεία αναφέρθηκε στα σημεία εκείνα του Συντάγματος που οι κυβερνώντες θέλουν να αλλάξουν και τονίζει: «Το προοίμιον του Συντάγματος είναι τίτλος τιμής για το έθνος μας. Εμείς σεβόμαστε τιμάμε την ιστορία μας. Και τούτο γιατί έχουμε ιστορία πολιτισμού που στηρίζεται στον κλασικό Ελληνισμό και στην Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία.
Το άρθρο 3 να παραμείνει ως καλώς έχει επακριβώς. Ο όρος «επικρατούσα θρησκεία» χρειάζεται με τις ποικίλες προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης και του συγκρητισμού. Επίσης όσα αναφέρονται στο όνομα του Χριστού ααλιώς μιλάμε αορίστως για κάποια Εκκλησία απροσδιόριστα.
Το ίδιο ισχύει ήτοι να παραμείνουν όσα γράφονται για τους Ι.Κανόνες τον Καταστατικό Χάρτη τον Πατριαρχικό Τόμο του 1850 και την Συνοδική Πράξη του 1928. Να παραμείνει στη θέση του το άρθρο 3 και ως έχει. Είναι άριστα διατυπωμένο. Δεν συντρέχει αποχρών λόγος για αναθεώρηση».
Και ολοκληρώνοντας αναφέρει: «Οσον αφορά τη λεγόμενη «θρησκευτική ουδετερότητα» η αναφορά αυτή δεν χρειάζεται παρέλκει διότι ήδη υπάρχει η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης στο άρθρο 13 στο οποίο όλα καλώς περιέχονται ήτοι και η θρησκευτική ελευθερία και η ανεξιθρησκεία».