Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Λίγα λόγια απο ψυχής για τον Άγιο Ποιμενάρχη μας ...

Αρχές Αγίας  Σαρακοστής που θα θυμούνται όλοι,
ξεκίνησες τον δρόμο σου για την απάνω Πόλη…
Θα κάνει στάση ο Άγγελος στης Άρτας το γεφύρι,
κι έπειτα στου Μάη το πρώτο σου Αργείων το πανηγύρι …



Του Αγίου που αγάπησες και σου φανερωνόταν
Για να σου πει το ευχαριστώ που στο Άργος του βρισκόταν …
 
Έδωσες μιαν υπόσχεση με δάκρυ αγκαλιασμένη
Κάθε ψυχούλα Αργολική την έχει φυλαγμένη …

Θα είμαι πάντα είπες εδώ , μαζί σας! αδερφοί μου!
Τεκνία μου αγαπητά να χετε την ευχή μου …

Μη μας ξεχάσεις Ιάκωβε άξιε Ιεράρχα
Μακαριστέ μας Άγιε λαμπρέ μας Ποιμενάρχα …

Και εμείς θα μνημονεύουμε αιώνια την μορφή σου ,
που φώτισε τον τόπο μας και την Αγία ψυχή σου …

( 26-3-2013 ) Νώντας Σκοπετέας