Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΡΤ (video)”.

Ραδιοφωνική συνέντευξη στην εκπομπή “Σελίδες του Σαββάτου”, δεχόμενος τις ερωτήσεις του δημοσιογράφου κ.Νότη Ανανιάδη, στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ, παραχώρησε σήμερα (06/11/2021) ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ.Ιγνάτιος.

Η συζήτηση κινήθηκε στα πλαίσια των ζητημάτων της πανδημίας του κορονοϊού και κυρίως στην υπεύθυνη στάση της διοίκησης της Εκκλησίας από την πρώτη στιγμή, αλλά και των πιστών, έναντι των μέτρων που υφίστανται.

Ο Σεβασμιώτατος τόνισε χαρακτηριστικά: “Πρέπει να κάνουμε ό,τι περνάει απ’το χέρι μας. Η υποχρεωτικότητα δεν είναι το καλύτερο μέτρο, το έχουμε παραδεχθεί όλοι. Με την πειθώ πρέπει να βελτιώσουμε τα πράγματα. Η ευθύνη ενός πιστού ανθρώπου -πολλώ μάλλον ενός ορθοδόξου πιστού-, είναι να σκεφτεί τον αδελφό του, και αδελφός του είναι ο κάθε άλλος, που συναντά, που συνομιλεί, που συναναστρέφεται. Να πείσουμε τους ανθρώπους με τον λόγο, και την προσπάθεια του παραδείγματός μας”.