Με ιδιαίτερη κατάνυξη πραγματοποιήθηκε η πρώτη Διδακτική Θεία Λειτουργία του μαθήματος Λειτουργική-Τελετουργική του ακαδημαϊκού έτους 2021-22 στην Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθήνας, παρουσία των ιερέων και λαϊκών φοιτητών και φοιτητριών των Προγραμμάτων Ιερατικών Σπουδών, Εξομοίωσης και Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων.
η συνέχεια: Εδώ