Το Σαββάτο 30 Οκτωβρίου 2021 στην Θεολογική Σχολή της Κινσάσα "ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ο ΑΘΩΝΙΤΗΣ" οι τελειόφοιτοι φοιτητές έλαβαν τα πτυχία τους μετά από πενταετή επιτυχή φοίτηση.
Το πρωί του Σαββάτου στον Ι.Ν. Αγ. Αθανασίου του Αθωνίτου τελέστηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία από τον Μητροπολίτη Κανάνγκας κ. Θεοδόσιο, τοποτηρητή της Μητροπόλεως Κινσάσας.
η συνέχεια: Εδώ