Στον πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό χοροστάτησε ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος ο οποίος κατά την ομιλία του ανεφέρθη στο μεγάλο γεγονός της Αναλήψεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και στη σημασία που έχει για την σωτηρία μας η μεγάλη αυτή πνευματική δωρεά της αγάπης του Τριαδικού Θεού για όλον τον κόσμο.
η
συνέχεια Εδώ
