Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

«Ι’ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ 2016»ΠΟΛΥΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΩΝΟΣ.


104 8218
Με τον Μέγα Πολυαρχιερατικό Εσπερινό στο «Βήμα του Γαλλίωνος», στην Αρχαία Κόρινθο, κορυφώθηκαν κι εφέτος οι λατρευτικές εκδηλώσεις του διημέρου 28 και 29 Ιουνίου 2016 προς τιμήν του Ιδρυτού της Τοπικής μας Εκκλησίας και Πολιούχου Κορίνθου Αγίου Αποστόλου Παύλου.
Το κορυφαίο αυτό θρησκευτικό γεγονός, που αναμένεται με μεγάλη χαρά από τους Κορινθίους, επισφράγισε την τιμή και τον σεβασμό τους στον «πνευματικό» τους πατέρα και προστάτη, αποδίδοντας την ευγνωμοσύνη τους στον τόπο που έζησε και περπάτησε επί έναν και ήμισυ χρόνο, μέσα στην φυσική ομορφιά της Κορινθιακής γης και στον επιβεβαιωμένο και από την Αρχαιολογική σκαπάνη χώρο, δεχόμενοι τον αγιασμό και την ευλογία.

Επί του Βήματος στην Αγορά της Αρχαίας Κορίνθου, όπου προπηλακισθείς ο Απ. Παύλος οδηγήθηκε να απολογηθεί στον Ρωμαίο Ανθύπατο της Αχαΐας Γαλλίωνα, και σε ειδικά επ’ αυτού διαμορφωμένη εξέδρα τελέστηκε κι’ εφέτος ο Μέγας Πολυαρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ, και συγχοροστατούντων των Σεβ. Μητροπολιτών, Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης κ. Εφραίμ, Σιδηροκάστρου κ. Μακαρίου, Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου, Ζιχνών και Νευροκοπίου κ. Ιεροθέου, Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίου, Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ, ως και του Σεβ. Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου.
Τον πανηγυρικό λόγο εξεφώνησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ, ο οποίος, αφού αρχικά περιέγραψε το ιστορικό πλαίσιο μέσα στο οποίο έδρασε ο Απόστολος Παύλος και διευκρίνισε τον απώτερο σκοπό Του να διαδώσει το Ευαγγέλιο «στους μακράν και τους εγγύς» (Εφεσ. 2, 17), ακολούθως εξήγησε ότι επέλεξε την Κόρινθο και την Αθήνα για να κηρύξει τον Θείο λόγο, γιατί η μεν Αθήνα ήταν το πνευματικό κέντρο της εποχής, η δε Κόρινθος το εμπορικό. Επιπρόσθετα, η πολυπολιτισμικότητα της τότε Κορίνθου Του επέτρεπε να αντιπαρατεθεί με τους Ιουδαίους, οι οποίοι αποτελούσαν το σημαντικότερο εμπόδιο διάδοσης του Χριστιανισμού. Αυτοί ήταν που Τον έφεραν ενώπιον του Γαλλίωνος, για να δικαστεί και ο τελευταίος, που ως άλλος Πιλάτος, «ένιψε τας χείρας του», απέδειξε με την συμπεριφορά του ότι η εδραίωση της πίστεως δεν είναι στα χέρια μερικών ανθρώπων αλλά αποκλειστικά στον Θεό. Και αυτό, που δεν μπορούσαν να καταλάβουν τότε οι Ιουδαίοι, δεν μπορούν να κατανοήσουν και σήμερα οι πολέμιοι της Εκκλησίας μας, ότι δηλαδή, ούτε η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία τότε, ούτε καμμία άλλη «Αυτοκρατορία» μπορεί να ανακόψει την δυναμική πορεία του Ευαγγελίου του Χριστού. Ο Σεβ. Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλ