Με κατάνυξη και λαμπρότητα ετελέσθη απόψε, 8 Ιουνίου, στην Ιερά Μητρόπολη Κεφαλληνίας, στο Αργοστόλι, ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός για την εορτή της Αναλήψεως, χοροστατούντος του Μητροπολίτου Κεφαλληνίας κ. Δημητρίου.
Στο κήρυγμά του ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης αναφέρθηκε στο πόσο σημαντική είναι η εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου από ανθρωπολογική και σωτηριολογική άποψη, αφού «ο Χριστός ανελήφθη εν σώματι και τον προσδοκούμε έτσι πάλι εν σώματι. Διαρκώς στο πρόσωπό του επιτυγχάνεται η σωτηρία του σύμπαντος κόσμου έως την Δευτέρα Παρουσία και άπαντες μπορούν να σωθούν εις το όνομά Του».
η
συνέχεια Εδώ
