Κατά τον Πανηγυρικό Εσπερινό χοροστάτησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Σαλώνων κ. Αντώνιος, συγχοροστατούντων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Κέρκυρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριου, Μουάνζας και Δυτικής Τανζανίας κ. Ιερωνύμου (Πατριαρχείο Αλεξανδρείας), Τριπόλεως και πάσης Λιβύης κ. Θεοφυλάκτου (Πατριαρχείο Αλεξανδρείας), των Αρχιεπισκόπων Τιράσπολ και Ντουμποσάρ κ. Σάββα (Πατριαρχείο Μόσχας-Μολδαβία), Πέτεργκοφ κ. Αμβροσίου (Πατριαρχείο Ρωσίας-Αγία Πετρούπολη), του Θεοφιλαστάτου Επισκόπου Θερμών κ. Δημητρίου (Οικουμενικό Πατριαρχείο) και του επιχωρίου Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεωργίου.
η
συνέχεια Εδώ
