Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Μήνυμα Μακαριωτάτου για τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετέχουν στις σχολικές εξετάσεις.



PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 21 Μάιος 2012 13:50
arxiepiskopos_ieronimos Μήνυμα προς τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετέχουν στις σχολικές εξετάσεις απηύθυνε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Το μήνυμα του Μακαριωτάτου έχει ως εξής:

Αγαπητά μου παιδιά,
Χριστός Ανέστη!

Κάποτε ένας μαθητής λίγο πριν τις εξετάσεις εκμυστηρεύτηκε: «Νιώθω να τρίζει η καρέκλα κάτω από τα πόδια μου. Δεν φοβάμαι τόσο τις εξετάσεις αλλά έχω αγωνία για το τι θα γίνει μετά. Αν άξιζε τόσος κόπος. Θέλω να απαντήσω σε πολλά ερωτήματα που γεννήθηκαν στη διάρκεια της προετοιμασίας στα οποία δεν βρήκα απαντήσεις και αφορούν εμένα. Ποιός είμαι».
Μου θύμισε τον ποιητή: « Σαν να μην κάτεχα ο αγράμματος, πως είναι εκεί ακριβώς μέσα στην άκρα σιγαλιά, που ακούγονται οι πιο αποτρόπαιοι κρότοι».
Αυτές οι σκέψεις δεν διατυπώθηκαν μόνο από ένα μαθητή. Ακούγονται συχνά και από πολλούς και αξίζει να σταθούμε σε αυτόν τον προβληματισμό μια και οι εξετάσεις και το αποτέλεσμά τους είναι μονάχα ένας σταθμός, ο οποίος είναι σημαντικός αλλά καθόλου κρίσιμος.
Χρήσιμα και κρίσιμα είναι τα ερωτήματα που σας απασχολούν. Το μέλλον και το νόημα ζωής. Η στάση σας απέναντι στις προκλήσεις που αντιμετωπίζετε.
Το σημαντικό είναι να κρατήσετε τη δίψα σας, ώστε ό,τι κυοφορείται στην καρδιά σας να μην μείνει «αποκρουστικός κρότος» αλλά να γίνει σπόρος που γεννά ζωή.
Ο Κύριος διδάσκοντας είπε: «Όποιος διψάει, να ‘ρθει σ’ εμένα και να πιεί. Μέσα από εκείνον που πιστεύει σ’ εμένα ποτάμια ζωντανό νερό θα τρέξουν»(Ιωαν.7.37-38).
Αυτός που θα διατηρήσει αυτή τη δίψα και θα ξεδιψά από τη συν-ζωή με το Χριστό θα μπορέσει να φωτίσει το μέλλον του αλλά και το νόημα όλων όσων συμβαίνουν και θα συμβούν στην πορεία του, τα οποία συχνά μοιάζουν να βρίσκονται στο σκοτάδι.
Προσεύχομαι, παιδιά μου, όλα όσα ζείτε να γίνουν αφορμή ταξιδιών. Να προχωρήσετε τον προβληματισμό σας, να ασκηθείτε στα ερωτήματά σας. Να συμφιλιωθείτε με την ύπαρξη τους για να συναντηθείτε με τις απαντήσεις τους. Η πορεία αυτή αξίζει κάθε κόπο, ακόμα και αν γεννήθηκε στο ημίφως των εξετάσεων.

Ο Αρχιεπίσκοπος