Ζητήσαμε από
τον πάροχο μας Αναβάθμιση του Δικτύου μας
Κάναμε την
αίτηση παραλάβαμε τον νέο εξοπλισμό μας
και λάβαμε μήνυμα ότι την Παρασκευή 28 Αυγούστου θα γίνει η Αναβάθμιση και θα έχουμε προσωρινή απώλεια υπηρεσίας,
και μετά από πολλά τηλέφωνα μας έστειλαν ένα νέο μήνυμα θα εχετε απώλεια υπηρεσίας
μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση και με τηλέφωνο μας απάντησαν μέχρι την Δεύτερα
31 Αύγουστου.
Ζητάμε συγγνώμη
και θα κάνουμε αναρτήσεις μερί να αρχίσουμε πάλι κανονικά λιγνότερες
Νικόλαος