Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Σάββατο 10 Αυγούστου 2024

Προς Την Υπεραγία Θεοτόκο.

 


Ἀπόστολοι ἐκ περάτων, συνα-

θροισθέντες ἐνθάδε, Γεθσημανῇ τῷ

χωρίῳ, κηδεύσατέ μου τὸ σῶμα,

καὶ σύ, Υἱὲ καὶ Θεέ μου, παράλαβέ

μου τὸ πνεῦμα.


Ὁ γλυκασμὸς τῶν Ἀγγέλων, τῶν

θλιβομένων ἡ χαρά, χριστιανῶν ἡ

προστάτις, Παρθένε Μήτηρ

Κυρίου, ἀντιλαβοῦ μου καὶ ῥῦσαι,

τῶν αἰωνίων βασάνων.


Καὶ σὲ μεσίτριαν ἔχω, πρὸς τὸν

φιλάνθρωπον Θεόν, μή μου ἐλέγξῃ

τὰς πράξεις, ἐνώπιον τῶν

Ἀγγέλων, παρακαλῶ σε, Παρθένε,

βοήθησόν μοι ἐν τάχει.


Χρυσοπλοκώτατε πύργε, καὶ

δωδεκάτειχε πόλις, ἡλιοστάλακτε

θρόνε, καθέδρα τοῦ Βασιλέως,

ἀκατανόητον θαῦμα, πῶς γαλου-

χεῖς τὸν Δεσπότην














Έτη καλά κ ευλογημένα σε όλους και ιδιαίτερα στις εορτάζουσες και στους εορτάζοντες.


Επισυνάπτω μερικές φωτογραφίες απο την χθεσινή αγρυπνία και το σημερινό μεσημεριανό γεύμα με το Σεβασμιώτατο και τα παιδιά απο τη Μητροπολη Βοστώνης και τον π. Νικόλαο Μητράκο με τη πρεσβυτέρα Ανυσία και τα παιδιά τους από το Σαν Φρανσίσκο που μας τραγούδησαν.