Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

ΕΠΙΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΗΣΗ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝΚΩΝ – ΟΠΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ.

Επιμνημόσυνη δέηση υπέρ των πεσόντων Αξιωματικών – Οπλιτών και Αστυνομικών, στους αγώνες του Έθνους , πραγματοποιήθηκε την 18η Φεβρουαρίου 2017,  στο Στρατιωτικό Νεκροταφείο Ναυπλίου.

Την  επιμνημόσυνη δέηση τέλεσε ο Ιεροκήρυκας της Μητροπόλεως Αργολίδος Π. Χρυσόστομος Παπουλέσης
Παρόντες ήταν οι Πολιτικές και Στρατιωτικές Αρχές του τόπου, Αστυνομικοί, Πυροσβέστες, Λιμενικοί, Στρατιωτικοί, εν ενεργεία και συνταξιούχοι αλλά και απλοί πολίτες τιμώντας την μνήμη εκείνων που θυσίασαν την ζωή τους στον βωμό του καθήκοντος, της Πίστεως και της Πατρίδος. 
Στην Επιμνημόσυνη δέηση παρέστησαν οι βουλευτές Αργολίδας Γ. Γκιόλας και Γ. Ανδριανός, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Β. Σιδέρης, ο Δημαρχος Ναυπλιέων Δ. Κωστούρος, ο Διοικητης του ΚΕΜΧ Ναυπλίου Συνταγματάρχης Ε.Δημητρέλης, ο Αστυνομικός Διευθυντής Αργολίδας Θ. Όψιμος, αξιωματικοί και οπλίτες από το ΚΕΜΧ Ναυπλίου και των Σωμάτων Ασφαλείας.

STUDIO B&G ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ - Γ.ΡΑΣΣΙΑΣ