Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017, ο
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Άρτης κ.κ. Καλλίνικος, ευλόγησε την
Βασιλόπιτα των Φιλάθλων της Ποδοσφαιρικής Ομάδας «Αναγέννηση Άρτας».
Η Τελετή πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Άρτας, με την παρουσία καί του Δημάρχου Αρταίων κ. Χρήστου Τσιρογιάννη.



