Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Το 3ο Σεμινάριο των Κατηχητών στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος.

 
Κείμενο: Βασιλικής Γιαννουσά
 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Σεμινάριο Κατηχητών της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017, στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης, στα πλαίσια των επιμορφωτικών σεμιναρίων, που διοργανώνει η Ιερά μας Μητρόπολη για τους Κατηχητές αλλά και για όσους ασκούν εκπαιδευτικό και κοινωνικό λειτούργημα.

Προσκεκλημένος ομιλητής στο 3ο Σεμινάριο των Κατηχητών ήταν ο συμπατριώτης μας Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καστορίας κ. Σεραφείμ. Το θέμα που ανέπτυξε και παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον οι Κατηχητές μας ήταν: «Η πάλη της προσευχής».
 Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος ευχαρίστησε θερμά τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καστορίας κ. Σεραφείμ για την αποδοχή της προσκλήσεως να βρεθεί αυθημερόν κοντά μας και να είναι ομιλητής στο 3ο Σεμινάριο των Κατηχητών, αλλά και για την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του, που συνεπήρε, ενθουσίασε και συγκίνησε όλους.
 Ευχαρίστησε επίσης και τους Κατηχητές για την αθρόα προσέλευσή τους, στο επιμορφωτικό σεμινάριο που διοργάνωσε η Ιερά μας Μητρόπολη.
 Ακολούθησε μπουφές και πολλές ευχές για καλό Τριώδιο και καλή Σαρακοστή.
DSC00191 Custom
DSC00195 Custom



DSC00200 Custom