Την Κυριακή της Απόκρεω, 19 Φεβρουαρίου, στις 6.00 μ.μ., στο Εσπερινό Κήρυγμα του Ιερού Καθεδρικού Ναού Αγίας Σκέπης Εδέσσης θα ομιλήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ.
Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr