Την ώρα που κάποιοι
τραγουδάνε το Ραμαζάνι μέσα στο Βυζαντινό ναό-σύμβολο της ορθοδοξίας εμείς
υμνούμε τον Χριστό!!!!
Ο Ναός της του Θεού Σοφίας κατασκευάστηκε
για να υμνείται να δοξάζεται ο Χριστός.
Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr