Ιερά Αγρυπνία επί τη αποδόσει του Πάσχα στον Ιερό Ναό Αγίου Αλεξάνδρου Καρδίτσης.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος, την Τρίτη 7 Ιουνίου 2016
και ώρα 9:00΄μ.μ., χοροστάτησε, λειτούργησε και ομίλησε στην ιερά
Αγρυπνία επί τη αποδόσει του Πάσχα στον Ιερό Ναό Αγίου Αλεξάνδρου
Καρδίτσης.