Tο Διοικητικό Συμβούλιο του Ιερού Συνδέσμου
Κληρικών Ελλάδος αφού μελέτησε τον νέο ασφαλιστικό νόμο 4387 διαπίστωσε
ότι δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα για το σύνολο
του εφημεριακού κλήρου, ενώ είναι γνωστό ότι από την εφαρμογή του
προβληματίζεται το σύνολο των ασφαλιστικών φορέων.
Το Δ.Σ του
ΙΣΚΕ θεώρησε σκόπιμο να ενημερώσει τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών
και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και για τον λόγο αυτό ζήτησε συνάντηση
μαζί του.
η
συνέχεια Εδώ
