Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

H ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.

1dsc_0001

Τό πρωΐ τῆς Κυριακῆς 29 Μαΐου, ὁ Ὄρθρος ἄρχισε στίς 7.00 π.μ. Στόν Ὄρθρο χοροστάτησε ὁ Σεβασμ. Μητροπολίτης Μαντινείας καί Κυνουρίας κ. Ἀλέξανδρος, ὁ ὁποῖος καί προέστη τῆς πολυαρχιερατικῆς θείας Λειτουργίας πού ἀκολούθησε.

1dsc_0003
1dsc_0005
1dsc_0009
1dsc_0010a
1dsc_0013
1dsc_0016
1dsc_0021
1dsc_0038
1dsc_0045
1dsc_0046a
1dsc_0051
1dsc_0053
1dsc_0056
1dsc_0058
1dsc_0070

Στήν ὁμιλία του ὁ Σεβασμιώτατος Μαντινείας, μεταξύ ἄλλων, καί ἀφοῦ εὐχαρίστησε τόν Σεβασμ. Μητροπολίτη μας κ. Συμεών γιά τήν πρόσκληση στήν πνευματική αὐτή σύναξη καί τοῦ εὐχήθηκε ἔτη πολλά καί ἁγιασμένη ποιμαντορία σέ αὐτόν καί τό ποίμνιό του, ἐπικέντρωσε τήν ὁμιλία του στό πῶς πρέπει καί πῶς μποροῦμε νά λατρεύουμε τόν Θεό.
Τέσσερις οἱ προϋποθέσεις για να συμβεῖ κάτι τέτοιο.
Ἡ πρώτη εἶναι να ἔλθουμε σέ γνωριμία μαζί Του, ὅπως ἔπραξε καί ἡ ἁγία Φωτεινή. Να γνωρίσουμε δηλαδή τίς ἰδιότητές Του : ὅτι εἶναι ἀγαθός, ἅγιος, δίκαιος καί ἐλεήμων.
Ἡ δεύτερη εἶναι νά εἶναι ἐλεύθερη ἡ λατρεία μας. Να μην καταπιέζεται ἀπό κανένα καί ἀπό τίποτε. Ταυτόχρονα πρέπει νά τή χαρακτηρίζει ἀνιδιοτέλεια.
Τρίτη προϋπόθεση εἶναι ἡ καθαρότητα τῆς καρδιᾶς καί τοῦ σώματος, διότι «μακάριοι οἱ καθαροί τῇ καρδίᾳ ὅτι αὐτοί τον Θεόν ὄψονται».
Καί τέταρτη προϋπόθεση εἶναι ἡ καθοδήγηση καί ὁ φωτισμός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Καί αὐτό, διότι τό δικό μας πνεῦμα εἶναι ἀνεπαρκές καί ἀτελές γιά νά μπορέσει νά τό κατορθώσει. Μέ τήν ἐπικουρία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μόνο μπορεῖ ἡ λατρεία μας πρός τόν Θεό νά ἀποκτήσει μιά πληρότητα.

Αὐτές οἱ προϋποθέσεις φαίνονται καί μέσα ἀπό τούς λόγους τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας, καί κυρίως ἀπό τόν Ἰωάννη τόν Χρυσόστομο καί τόν Μέγα Βασίλειο, τούς τύπους τῶν δύο Λειτουργιῶν τους χρησιμοποιοῦμε κατά κόρον στή λατρεία μας.
Αὐτοί εἶναι οἱ ὅροι καί οἱ τρόποι, μέ τούς ὁποίους ἡ λατρεία μας θά εἶναι ἀληθινή, πνευματική, ἀποτελεσματική καί εὐπρόσδεκτη, διότι «ἐν πνεύματι και ἀληθείᾳ δεῖ προσκυνεῖν».
1dsc_0073