Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ».



ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΚΑΙ ΑΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ
***
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
ΜΕ ΘΕΜΑ:
«Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ»
Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η Ι­ε­ρά Μη­τρό­πο­λις Ρε­θύ­μνης και Αυ­λο­πο­τά­μου και το Μου­σι­κό Σχο­λεί­ο Ρε­θύ­μνου συν­δι­ορ­γα­νώ­νουν και σας προ­σκα­λούν να τι­μή­σε­τε με την πα­ρου­σί­α σας τη μου­σι­κο­φι­λο­λο­γι­κή εκ­δή­λω­ση με θέ­μα: «Η τέ­χνη της ζω­ής» και ο­μι­λη­τή τον Πα­νο­σιολ. Αρ­χιμ. Φι­λό­θε­ο Φά­ρο, συγ­γρα­φέ­α.
Η εκ­δή­λω­ση θα πραγ­μα­το­ποι­η­θεί την Πα­ρα­σκευ­ή 29η Ι­α­νου­α­ρί­ου 2016, και α­πό ώ­ρας 20:00, στην αί­θου­σα εκ­δη­λώ­σε­ων του Ι­ε­ρού Να­ού των Α­γί­ων Τεσ­σά­ρων Μαρ­τύ­ρων της πό­λε­ως Ρε­θύ­μνης, με τη συμ­με­το­χή της Χο­ρω­δί­ας Ελ­λη­νι­κής Πα­ρα­δο­σια­κής Μου­σι­κής και τα Σύ­νο­λα Πα­ρα­δο­σια­κής Μου­σι­κής του Μου­σι­κού Σχο­λεί­ου Ρε­θύ­μνου.
Από την Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου.