Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

πρ. Κιτίου Χρυσόστομος: ''Τα όσα εγκληματικά μου καταλογίζονται είναι όλα ψεύδη''.

«Τα όσα εγκληματικά μου καταλογίζονται είναι όλα ψεύδη και τα αρνούμαι με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο. Έχω εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη όπου πιστεύω ότι θα καταδειχθεί η αθωώτητά μου».


Στη δήλωση αυτή προέβη στον «Φ» ο μητροπολίτης τέως Κιτίου Χρυσόστομος, μια μέρα μετά που παραπέμφθηκε σε δύο ξεχωριστές δίκες, εκ των οποίων η μία, που αφορά υπόθεση βιασμού το 2011, ενώπιον του Κακουργιοδικείου Λάρνακας και η δεύτερη υπόθεση, που αφορά σε άσεμνη επίθεση σε βάρος γυναίκας που διαπράχθηκε το 1981 και κατά τον επίδικο χρόνο το θύμα ήταν 16 ετών, ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λάρνακας.

η συνέχεια:  Εδώ