Στο Ιερό
Εξωκλήσι του Προφήτου Ηλιού της ενορίας των Κάτω Ποροΐων μετέβη ο
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος το απόγευμα του
Σαββάτου 27 Ιουλίου, για να τελέσει την ακολουθία του Εσπερινού και την
κουρά μιας νέας μεγαλόσχημης μοναχής.
Την ονόμασε
Ευσεβεία και της ευχήθηκε να ζήσει έτη πολλά και να προσελκύσει με το
παράδειγμά της πολλούς ανθρώπους κοντά της, ούτως ώστε το εξωκλήσι να
λειτουργεί από δω και στο εξής ως μοναστήρι, με την προοπτική μάλιστα να
στελεχωθεί σύντομα και με άλλες μοναχές.
η συνέχεια:
Εδώ
