Ιεροπρεπώς
και μεγαλοπρεπώς πανηγύρισε την μνήμη τού αγίου μεγαλομάρτυρος
Παντελεήμονος το εις εκείνον αφιερωμένο Ι.Μετόχιον της Ι.Μονής Ασωμάτων
Πετράκη στον Πεντελικό Όρος, το πάλαι ποτέ ονομαζόμενο Όρος των Αμώμων
εξ αιτίας των πολλών ασκητηρίων και Ι.Μονών του.
Στην
πανηγυρική Ι.Αγρυπνία, η οποία άρχισε περί την 7η μ.μ. και ολοκληρώθηκε
μετά την 3η π.μ., προεξήρχε χοροστατών και λειτουργών ο Καθηγούμενος,
Θεοφ. Επίσκοπος Θαυμακού κ.Ιάκωβος, ενώ συμμετείχαν εκτός των πατέρων
της Μονής και έτεροι Ιερείς, ων πρώτος ο Ηγουμενοσύμβουλος Αρχιμ.Αλέξιος
Γιαννιός, Οικονόμος του Ι.Μετοχίου Ταξιαρχών Αστερίου.
η συνέχεια:
Εδώ
