Την Κυριακή Γ ´Ματθαίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορωνείας κ. Παντελεήμων χοροστάτησε στον Όρθρο και προέστη της Θ. Λειτουργίας στον Ι. Ναό Αγ. Τριάδος Αμπελοκήπων.
Τον πλαισίωσε ο εκλεκτός προϊστάμενος Αρχιμ. Αμφιλόχιος Διαμαντίδης και ο συνεφημέριός του Οικονόμος Παναγιώτης Καζαμίας.
Η ευαγγελική περικοπή της ημέρας έδωσε την αφορμή για το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου.
