Τη βαθιά συγκίνησή του και τη χαρά του εξέφρασε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κατά την τελετή αναγόρευσής του σε Επίτιμο Πρόεδρο της Αδελφότητος Δημητσανιτών «Γρηγόριος Ε'», η οποία πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στο ξενοδοχείο «Divani Caravel».
«Σήμερα, με τα λόγια σας, ξέφυγα από το επίσημο και γύρισα στα χρόνια της Θήβας και στο απλό πνεύμα εκείνης της εποχής», ανέφερε ο Μακαριώτατος, απευθυνόμενος στους παρευρισκομένους και τους ομιλητές, τους οποίους ευχαρίστησε θερμά για τα λόγια αγάπης και εκτίμησης προς το πρόσωπό του.
