Ο γέροντας Μάξιμος Κυρίτσης, καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Διονυσίου εν Ολύμπω, παρευρέθηκε και μίλησε στην εκδήλωση της Αδελφότητας Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής με θέμα «Η Ιεραποστολή στην Κεντρική Τανζανία».
Ο Γέροντας Μάξιμος στηρίζει ηθικά και υλικά το ποιμαντικό έργο του αδελφού της Μονής, Μητροπολίτη Αρούσας Αγαθονίκου στην Τανζανία.
Έχοντας επισκεφθεί προσωπικά την περιοχή, μίλησε αναλυτικά για τις δυσκολίες και τις ανάγκες των κατοίκων, καθώς και για το έργο που επιτελείται εκεί με τη συμβολή της Αδελφότητας.
