Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, στο Ιερό
Ησυχαστήριο Μεταμορφώσεως του Σωτήρος (Οσίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου)
στο Μήλεσι Αττικής, τελέστηκε Αρχιερατικό Συλλείτουργο από τους
Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες Καμερούν κ. Γρηγόριο, Γόρτυνος και
Μεγαλοπόλεως κ. Νικηφόρο, Νιγηρίας κ. Νικόδημο και τον Θεοφιλέστατο
Επίσκοπο Σκοπέλου κ. Νικόδημο, μετά το πέρας του οποίου εψάλη το τριετές
Μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του μακαριστού Μητροπολίτου
Νιγηρίας κυρού Αλεξάνδρου (Γιαννίρη), Ιεράρχου του Πρεσβυγενούς
Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής.