Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε, το απόγευμα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, η μουσικοχορευτική εκδήλωση της Ενορίας του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Κιλκίς, της Ιεράς Μητροπόλεως Πολυανής και Κιλκισίου, σε συνεργασία με τον Δήμο Κιλκίς, ενταγμένη στα «Ελευθέρια» της πόλεως, στο κατάμεστο από κόσμο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Κιλκίς.
Πρόκειται για την παρουσίαση της προσπάθειας που κατέβαλαν ολόκληρη την χρονιά τέσσερα από τα Τμήματα της Σχολής Παραδοσιακών Τεχνών που λειτουργεί στην Ενορία του Αγίου Δημητρίου και συγκεκριμένα αυτά της Βυζαντινής Μουσικής, της Μουσικής, των Παραδοσιακών Χορών και των Ποντιακών Χορών.
