Την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίος υποδέχθηκε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτική κ. Νικόλαο στο Κιλκίς προκειμένου να συμμετάσχει στην Ημερίδα του Ομίλου Αστροφυσικής του 2ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Κιλκίς.
Η Διευθύντρια κα Αικατερίνη Ρώσσιου με την υπεύθυνη Καθηγήτρια του Ομίλοι κα Δέσποινα Μουτσάκη, προσκάλεσαν τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Νικόλαο και τον Ομότιμο Καθηγητή Αστροφυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κανάρη Τσίγκανο προκειμένου να μιλήσουν στον Όμιλο Αστροφυσικής, ο οποίος απαρτίζεται από παιδιά με ενδιαφέροντα αναλόγου περιεχομένου.
