- Εμπρός!
Απλά, λιτά, περήφανα. Σαν να ‘λεγαν "καλημέρα" στον Χάροντα. Και στην Αθανασία!
Ο Δήμος Κιλκίς και οι πολίτες του γιόρτασαν τα εκατόν δεκατρία χρόνια ελευθερίας από την πολύνεκρη Μάχη του Κιλκίς, τιμώντας τους απελευθερωτές της πόλης, αυτούς που την υπερασπίστηκαν με τη ζωή τους στις πολεμικές επιχειρήσεις κατά των Βουλγάρων το 1913, στον σύντομο Β΄ Βαλκανικό Πόλεμο.
