Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Επίκαιρος μουσικός δίσκος από την Εκδοτική Δημητριάδος: «Παναγιά μου, Παναγιά μου, παρηγόρα την καρδιά μου».

Πέμπτη, 28 Ιουλίου, 2016


  Η Εκδοτική Δημητριάδος παρουσιάζει τον μουσικό δίσκο «Παναγιά μου, Παναγιά μου, παρηγόρα την καρδιά μου», που περιέχει Ελληνικά Παραδοσιακά τραγούδια αφιερωμένα στην Παναγία μας ενόψει της περιόδου του Δεκαπενταύγουστου. Συμμετέχουν: στο τραγούδι ο κ. Βασίλης Αγροκώστας  και η Ορχήστρα «ΙΩΝΙΑ».


  Αποτελεί μια σπουδαία και επίκαιρη έκδοση της Εκδοτικής Δημητριάδος σε συνεργασία με τη ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνεται και από τα γραφεία της «Θ» (Ιάσονος - Αθ. Διάκου 2) και το Βιβλιοπωλείο της Μητροπόλεώς μας «Λύχνος».