Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Η εορτή του Αγίου Παντελεήμονος στην Ιερά Μητρόπολη Βεροίας. Κουρά μοναχού και χειροτονία διακόνου. Πολυαρχιερατικό συλλείτουργο στην Παλαιά Μητρόπολη Βεροίας. (ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ).

Το διήμερο 26 και 27 Ιουλίου εορτάστηκε η ιερά μνήμη του Αγίου Παντελεήμονος.

Την Τρίτη το απόγευμα τελέστηκε πανηγυρικός εσπερινός στον Ιερό Ναό του Αγίου Λουκά της Ιεράς Μονής Παναγίας Δοβρά  χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σεβαστείας κ. Δημητρίου, συγχοροστατούντων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Βίννιτσας κ. Συμεών, Περεγιασλάβ κ. Αλεξάνδρου, Καισαριανής κ. Δανιήλ, Νέας Κρήνης κ. Ιουστίνου και του επιχώριου Μητροπολίτου Βεροίας κ. Παντελεήμoνος. Συμπροσευχόμενος παρέστη ο Αρχιγραμματέας του Οικουμενικού Πατριαρχείου Αρχιμανδρίτης Βαρθολομαίος Σαμαράς.

Στο τέλος της ακολουθίας τελέστηκε η μοναχική κουρά του δοκίμου μοναχού Διονυσίου Παπαεμμανουήλ από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων.  Ο νέος μοναχός έλαβε  το όνομα Παντελεήμων.
Την Τετάρτη το πρωί τελέστηκε  Όρθρος και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον Παλαιό Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Παύλου και Πέτρου Βεροίας. Στον Όρθρο χοροστάστησε ο Σεβ.Μητροπολίτης Καισαριανής κ.Δανιήλ. Της Πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας προεξήρχε  ο εορτάζων Μητροπολίτης  Βεροίας,Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων ενώ συλλειτούργησαν οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες, Σεβαστείας κ. Δημήτριος, Βίννιτσας κ. Συμεών, Περεγιασλάβ κ.Αλέξανδρος, Λαρίσης κ. Ιγνάτιος, Καισαριανής κ.Δανιήλ, Τριπόλεως κ.Θεοφύλακτος, Κοζάνης, κ. Παύλος, Εδέσσης κ. Ιωήλ, Κίτρους κ. Γεώργιος. Συμπροσευχόμενος παρέστη ο Αρχιγραμματέας του Οικουμενικού Πατριαρχείου Αρχιμανδρίτης Βαρθολομαίος Σαμαράς.
Επίσης τελέστηκε η εις διάκονο χειροτονία του μοναχού Παντελεήμονος Παπαεμμανουήλ, ο οποίος είναι αδελφός της Ιεράς Μονής Παναγίας Δοβρά Βεροίας. Ο νεοχειροτονηθέντας κατάγεται από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας και είναι φοιτητής στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Να αναφερθέι ότι φέτος ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων, λόγω της πρόσφατης εκδημίας του κατα σάρκα αδελφού αυτού, μακαριστού Μητροπολίτου Σταυροπηγίου κυρού Αλεξάνδρου,  δεν δέχθηκε ευχές όπως συνήθως στο Επισκοπείο ή στο αρχονταρίκι της Ιερά Μονής Παναγίας Δοβρά.

 

Η ομιλία του Σεβασμιωτάτου κατά την μοναχική κουρά:

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

«τε τήν εσέβειαν πάντων προ­έ­κρινας, … τότε σου τήν νθεον α­γλην δεδώρηται, … φωτοδότης … θεί προγνώσει προειδώς σου».
Γεραίρει καί πανηγυρίζει αριο κκλησία μας τή σεβάσμιο μνήμη νός ναργύρου καί θαυματουρ­γο ατρο, τή μνήμη νός μεγα­λο­μάρ­τυρος γίου της, το γίου μεγαλομάρτυρος καί αματικο Παντελεή­μονος.
Καί μες τήν τιμομε πόψε, δ στήν ερά Μονή τς Πανα­γί­ας Δοβρ, στόν ερό ναό νός συγ­χρό­νου γίου, νός ατρο, νός ναργύρου, νός διακεκρι­μέ­νου χει­ρουργο καί καθηγητο τς ατρικς, το γίου Λουκ, ρ­χιεπισκόπου Συμφερουπόλεως, το ατρο καί θαυματουργο, νός γίου πού ζωή καί πί­γεια πορεία του χει πολλές μοι­ό­τητες καί ναλογίες μέ τή ζωή καί τήν πορεία το γίου Παντε­λεήμονος. Διό­τι καί ο δύο ταν ατροί, διά­σημοι στήν ποχή τους. ατρός το ρω­μαίου ατοκράτο­ρος ταν γι­ος Παν­τελεήμων, πιφανής καθη­γη­τής τς Χειρουρ­γι­κς γιος Λου­κς, καί μάλιστα σέ μέρες δύσκολες θεΐας γιά τήν πατρίδα του.
Καί μως, ταν γιος Λουκς διαπίστωσε μέσα στή ψυχή του τήν κλήση το Θεο, διαπίστωσε τι μπορε νά προσφέρει στήν κ­κλησία, τότε δέν δίστασε νά πο­τολ­μήσει τό μεγάλο καί ψηλό β­μα. Δέν δίστασε νά κολουθήσει τήν τιμητική κλήση το Θεο καί νά τόν διακονήσει στά πρόσωπα τν δελφν του, καί δίως τν «κοπιώντων καί πεφορτι­σμέ­νων», τν σθενν καί πασχόντων, χι μόνο ς ατρός λλά καί ς κλη­ρι­κός.
σφαλς καί τήν ποχή κείνη, τόσο το γίου Λουκ σο καί το γίου Παντελεήμονος, θά βρέθη­καν πολλοί πού θά επαν «τί κρίμα νά θυσιάζει τίς γνώσεις του, τήν πιστήμη του, τή σταδιοδρομία του καί νά φιερώνεται στόν Θεό!» σα μως καί άν επώ­θη­καν, σα καί ν κουσαν, σοι καί άν προσπάθησαν νά τούς μετα­πεί­σουν, ο γιοι μει­ναν σταθεροί στήν πιλογή τους, μειναν κλό­νητοι στήν πιθυμία καί τήν κλή­ση πού εχε μφυτεύσει Θεός στή ψυχή τους. Πο βρίσκονται σήμε­ρα λοι ατοί; Ποιός τούς νθυμε­ται λους ατούς; ν ο γιοι μνη­μονεύονται καί τιμνται καί δοξάζονται πό κατομμύρια ν­θρώ­πους σέ λη τή γ.
ποιος μελετήσει τόν βίο το γίου Λουκ διαπιστώνει τι γιος Λουκς εχε δύο γιες Τρά­πε­ζες στίς ποες διακονοσε. μία ταν τό ερό θυσιαστήριο, κατ ξοχήν γία Τράπεζα, μέσω τς ποίας θεράπευε μέ τή χάρη τς ερωσύνης τούς νθρώπους. λλη ταν χειρουργική τράπεζα, στήν ποία τούς θεράπευε διά τς πιστήμης του. Διακονοσε καί στίς δύο, συνδυάζοντας τά χαρί­σμα­τα πού το εχε δώσει Θεός, τήν κατά κόσμον σοφία καί γνώση, τήν πιστήμη δηλαδή τς ατρι­κς, καί τήν κατά Θεόν σοφία καί τή χάρη τς ερωσύνης, γιατί καί ο δύο διακονίες εχαν τόν διο στόχο καί τόν διο σκοπό τή θερα­πεία καί τή σωτηρία τν νθρώ­πων.
πό τήν λλη πλευρά ορ­τα­ζό­μενος γιος μεγαλομάρτυς Παν­τε­λεή­μων. γάπη του στόν Θεό τόν κανε νά διακονε τούς ν­θρώ­­πους μέσω τς ατρικς του πι­στήμης καί νά θεραπεύει χι μόνο τίς σθένειες το σώματος λλά καί τν ψυχν τους. Καί ατή γάπη του στόν Θεό καί εσέβειά του ταν πού τόν κανε νά διακριθε καί νά διαπρέψει, για­τί τόν βοήθησε νά συνδυάσει τήν πιστήμη μέ τή θεία χάρη.
Το χάρισε τήν «νθεο αγλη», πως ψάλλει ερός μνογράφος, λάμ­ψη, δηλαδή, καί λαμπρότητα πού εναι σωτερική, ψυχική, πού εναι κφραση τς χάριτος το Θεο καί δέν πηρεάζεται πό τίς ξω­τε­ρι­κές συνθκες καί κατα­στάσεις.
Καί τήν χάρισε Θεός στόν γιο Παντελεήμονα, «θεί προγνώσει προει­δώς»· το τήν χάρισε, γιατί τόν πέλεξε πό κοιλίας μητρός του· γιατί γνώριζε ς τάζων τά κρύφια τν ν­θρώπων, τι νεα­ρός ατρός τς Νι­κομηδείας, θά γι­νό­ταν «σκεος ε­χρηστον» στή δια­κονία του καί στή διακονία τν νθρώπων, πως καί συνέβη μέ τόν τιμώμενο γιο.
Καί πόψε χουμε νώπιόν μας, νώ­πιον το ερο βή­­ματος, να νέο νθρωπο, να νέο παιδί, πού σπουδάζει τήν πι­στήμη τς Φαρ­μα­­κευτικς μέ τόν πόθο νά δια­κο­νήσει τούς νθρώ­πους, πως γιος Παντελεήμων, πού ταν καί ατός νέος, καί ε­κο­νίζεται πα­ντο κρα­τώντας στό χέ­ρι του τά φάρμακα μέ τά ποα θε­ράπευε καί διακο­νοσε τούς ν­θρώπους. χει μως συγχρόνως καί να μύχιο καί δυ­να­τό πόθο νά διακο­νήσει καί τόν Θεό, πως καί ορ­ταζόμενος γιος, καί εναι προορι­σμέ­νος γι ατό πό κοι­λίας μη­τρός του. Καί τί ζη­τ νέος ατός; Νά φιερώσει τόν αυτό του λο­κληρωτικά στή δια­κονία το Θεο. Νά φιερώσει τόν αυτό του λο­κληρωτικά στήν γάπη το Θεο. Διακονία μως καί γάπη το Θεο δέν εναι ν­νοιες φηρημέ­νες καί θεωρη­τικές. Εναι συγκε­κρι­μένες καί πρακτι­κές. Διακονία καί γάπη το Θεο εναι διακο­νία καί γάπη πρός τούς νθρώ­πους.
Καί σύ, π. Παντελεμον, νδυό­με­νος σήμερα τό τετιμημένο ράσο το ρθοδόξου κληρικο, καταθέ­τεις τή διάθεσή σου καί τή θέλησή νά διακονήσεις τόν Θεό «ξ λης τς ψυχς σου καί ξ λης τς καρ­δίας σου». διάθεση καί θέληση σου εναι ατή πού μετρ νώπιον το Θεο. Καί ,τι προσ­φέ­ρεται στόν Θεό δέν χάνεται, παι­δί μου, λλά ξιοποιε­ται καί πολλαπλασιάζεται. Καί γάπη σου πρός τούς νθρώπους καί πιστήμη σου καί ο γνώσεις σου καί λα τά χαρίσματά σου πού κουσίως τά καταθέτεις σήμερα νώ­πιον το Θεο, δέν μηδενίζο­νται, δέν κυρώνονται, λλά να­δει­κνύονται, γιατί στά χέρια το Θεο γίνονται μέσα διακονίας τν νθρώπων.
Καί ταν νθρωπος μπιστεύ­ε­ται τά χαρίσματά του στόν Θεό, τότε Θεός δείχνει τόν δρόμο τς ξιοποιήσεώς τους. Καί νά εσαι βέβαιος τι θά δείξει καί σένα πς νά ξιοποιήσεις κατά τόν καλύ­τε­ρο καί πιό εάρεστο τρόπο λα σα κενος σο δωσε καί σύ φι­λό­πονα καλλιέργησες μέχρι σήμε­ρα καί αξησες, λλά καί θά συνε­χί­σεις νά καλλιεργες καί νά αξά­νεις μέ μεγαλύτερο ζλο καί πο­φα­σιστικότητα πό σήμερα, πού ρ­χίζεις μέ τή χάρη το Θεο μία νέα ζωή.
Σ ατή τή νέα σου ζωή θέλησα νά σέ συνοδεύει τό νομα καί χά­ρη το ορ­ταζομένου γίου μεγα­λομάρτυρος καί αματικο Παν­τελεήμονος, για­­τί ταν νέος καί κενος, πως καί σύ, καί α­τρός καί γνώστης τν φαρμά­κων καί τν θεραπευτικν τους διο­τή­των, πως καί σύ. Καί ε­χο­μαι πατρικά καί λόθερμα δική του ζωή, ζωή φοσιώσεως στόν Θεό καί διακονίας τν νθρώπων· ζωή μαρτυρίας το νόματος το Θεο καί πίστεως, νά ποτελε πόδειγ­μα ζως καί γιά σένα, στε νά ξιωθες, διά τν πρε­σβειν του καί τν πρεσβειν το γίου Λου­κ, ρχιεπισκόπου Συμφερου­πό­λεως, το ατρο καί θαυματουρ­γο, καί τς Κυρίας Θεο­τόκου, τς προστάτιδος καί φό­ρου τς Μο­νς μας καί τς Μονς τς με­τα­νοίας σου πό σήμερα, καί τν εχν το πνευματικο σου πα­τρός π. Διονυσίου νθοπούλου, το καθη­γου­μένου καί τς δελ­φότητός μας, λλά καί τν γο­νέων καί τν δελφν σου, νά προάγεσαι κα­θημερινά πνευμα­τι­κά πρός χα­ρά λων σων σέ γα­πομε, καί νά ξιωθες καί τς «νθέου αγλης», τς ποίας ξιώ­θηκε γιος Παντελεήμων γιά νά δο­ξά­ζεται στόν ορανό καί νά τι­μται στή γ πό τή στρατευ­ομένη καί τή θριαμβεύουσα κκλησία.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ


Η ομιλία του Σεβασμιωτάτου κατά την ημέρα της εορτής (χειροτονία π. Παντελεήμονος εις διάκονο):
«Τ ατρ τν ψυχν στρατευ­σά­­μενος, ατρικς σεαυτόν ξε­παί­δευ­σας, καί θεί χάριτι ν μ­φοτέροις εδοκιμν, … τν ψυ­χν θεραπευτής ναδέδειξαι», ψάλ­­λει, δελφοί μου, κκλησία μας σήμερα πρός τιμήν το ορ­τα­ζομένου γίου μεγαλομάρτυρος καί αματικο Παντελεήμονος· πρός τιμήν νός νεαρο γιατρο πού γινε διάσημος γιά τήν πι­στη­­­­μονική του πάρκεια καί κα­νότητα συγχρόνως μως καί γιά τήν προσφορά του στούς νθρώ­πους, γιά τήν γάπη του πρός α­τούς ποία ντανακλοσε τή με­γάλη γάπη του πρός τόν Χρι­στό.
Καί ταν τόσο μεγάλη γάπη του πού ποφάσισε νά προσφέρει τόν αυτό του στόν Χριστό, νά στρα­τευθε στή διακονία του, δι­α­­­φορώντας γιά τή γνώμη το κό­σμου, διαφορώντας γιά τά σχό­λια τν νθρώπων, διαφο­ρώ­­ν­τας καί γι ατή τήν δια τή ζωή του.
Κάποιοι μπορε νά σκέφθη­καν τι πόφασή του δέν ταν σω­στή· τι θά μποροσε νά προσ­φέρει περισσότερα, άν δέν στρα­τευ­όταν στήν πηρεσία το Χρι­στο· τι θά μποροσε νά κερ­δίσει περισσότερα, άν δέν δεσμευ­ό­ταν στή διακονία του. μως ζωή το γίου Παν­τε­­λεήμονος τούς διέ­ψευσε καί τούς διαψεύδει. Γιατί θεία χάρη πού τόν συνόδευε ς νταπόδοση καί πιβεβαίωση τς φοσιώσεώς του στόν Χριστό καί τς στρα­τεύ­σεώς του στό ργο του εναι ατή πού τόν κανε νά εδοκιμε, πως ψάλλει ερός μνογράφος, καί στά δύο, καί στή διακονία το Χρι­στο καί τς κκλησίας στήν ποία φιέρωσε τόν αυτό του, λλά καί στή διακονία τς ατρι­κς πιστήμης, διά τς ποίας συνέχισε νά θεραπεύει τούς σθε­νες καί τούς πάσχοντες.
Καί άν ατό συνέβη μέ τόν γιο Παντελεήμονα πρίν πό 1700 πε­ρί­­που χρόνια, σήμερα νας λλος νέος, πού πό χθές λαβε μέ τή μοναχική του κουρά τό νομα το γίου, στρατεύεται «τ ατρ τν ψυχν», καθώς σέ λίγο θά λάβει διά τς πιφοιτήσεως το πανα­γίου καί τελεταρχικο Πνεύματος τόν πρτο βαθμό τς ερωσύνης καί θά καταστε διάκονος το ψί­­στου.
Εναι νας νέος μέ χαρίσματα, μέ ριστες σπουδές στή Φαρμακευ­τι­κή, να παιδί γιά τό ποο δικαίως καυχνται ο γονες καί τά δέλ­φιά του καί τό ποο πρξε πάν­το­τε κα­τα­φυγή καί τό στήριγμα τν φί­λων του.
μως λα ατά τά ξαι­ρετικά χα­ρίσματά σου, γαπητέ Παντε­λε­μον, παίρνουν πό σή­με­ρα μία νέα διάσταση, μία νέα χάρη, μία νέα προοπτική. Παίρ­νουν τή χάρη το Θεο πού θά κατέλθει σέ λίγο γιά νά σέ γιάσει καί νά σέ μετα­ποιήσει σέ διάκονό του. Παίρνουν τήν προοπτική τς προσφορς καί τς διακονίας χι μόνο λίγων ν­θρώπων, τν οκεί­ων σου καί τν φίλων σου, λλά λων τν ν­θρώ­πων, γιατί κληρικός δέν δια­κο­νε καί δέν προσφέρει μόνο σέ κάποιους λλά σέ λους τούς ν­θρώ­πους. Παίρνουν μία νέα διά­στα­­ση, καί διάσταση ατή εναι θεία διάσταση, στήν ποία τά ν­θρώπινα χαρίσματα, γνώση, πι­στήμη, ο κανότητες, νισχύ­ονται καί ξαγιάζονται μέ τή χάρη το Θεο.
τσι πό σήμερα καί σύ δέν θά εσαι μόνο τό καμάρι καί δυ­να­μία τν γονέων σου καί τν δελ­φν σου οτε μόνο κατα­φυ­γή τν φίλων σου, λλά θά εσαι κάτι πολύ ψη­λό­τερο, κάτι πολύ νώτερο, πού σως τώρα δέν μπορον κόμη νά ντιληφθον, λλά θά τό δον νά συμβαίνει καί νά πραγματοποιε­ται. Γιατί ντως εναι πολύ ψηλότερο καί πολύ νώτερο πό ποιαδήποτε νθρώ­πι­νη διά­κριση τό χάρισμα τς ε­ρω­σύνης. Εναι πολύ ψηλότερη καί πολύ σπουδαιότερη πό ποι­α­δήποτε τιμή, τιμή το νά στρα­τεύεται κανείς στόν «ατρό τν ψυχν», τόν Χριστό, γιατί προσ­φο­ρά του στούς νθρώπους δέν εναι μο­νοσήμαντη καί συμβατική, λ­λά βαθειά καί οσιαστική.
τσι καί σύ πό σήμερα δέν θά μελετς μόνο πς νά θεραπεύεις μέ τήν πιστήμη σου τίς σωμα­τι­κές σθένειες τν νθρώπων λ­λά πς διά τς χάριτος το Θεο νά συμβάλλεις στή θεραπεία καί τν ψυχν τους. Δέν θά στηρίζεις τούς οκείους σου καί τούς φίλους σου μόνο μέ τόν λόγο σου καί τό παράδειγμά σου λλά θά στηρίζεις λους σους σέ πλη­σιά­ζουν χουν νάγκη καί μέ τή διακονία σου στήν κκλησία καί μέ τίς δεή­σεις σου νώπιον το γίου θυ­σιαστηρίου.
τσι θά φελονται πολύ περισ­σό­τερο σοι θά προστρέχουν σέ σένα, γιατί Θεός θά νταποδίδει σ ατούς τή δική σου προσφορά πρός κενον, καθώς τά χαρί­σμα­τα πού σο δωσε Θεός, σύ το τά πιστρέφεις φιερώνοντας τόν αυτό σου, τήν παρξή σου καί τή ζωή σου στή διακονία του.
Καί άν σήμερα ο φίλοι σου, τούς ποίους προσωπικά κουσα, καί ο νθρωποι πού σέ γνωρίζουν μολογον τι φιέρωση στόν Θεό ταν ατό πού σο ταίριαζε περισσότερο πό τιδήποτε λλο, γιατί σουν καί εσαι νθρωπος τς γάπης, τς προσφορς· ν­θρωπος νεξίκακος, πού ποτέ δέν κρατ κακία, πού πάντοτε θέ­λει νά βάλει λους τούς νθρώ­πους στήν ψυχή του καί σέ λους νά προσφέρει, καί μολογον τι μόνο νας τέτοιος νθρωπος, σάν καί σένα, μπορε νά κολουθήσει ξίως τόν δρόμο τς ερωσύνης, γιά νά προσφέρει καί στόν Θεό καί στόν νθρωπο. Ατή μολογία προέρχεται πό τή γ. Γιά σένα μως μίλησε καί ορανός πιβε­βαι­ώνοντας ατή τήν πραγματι­κό­τητα. Σέ σένα πλέον πομένει μέ τή ζωή σου καί μέ τό ργο σου, νά τήν πιβεβαιώνεις καθημερινά. Νά τήν πιβεβαιώνεις μέ τή διακο­νία σου καί μέ τήν προσφορά σου στόν Θεό καί τήν κκλησία, μέ τούς νθρώπους πού θά δηγήσεις στόν Θεό μέ τή ζωή σου καί μέ τήν ερωσύνη σου.
χε ς πόδειγμα τς ζως καί τς διακονίας σου τόν γιο Παντε­λεή­μονα τόν ατρό, καί προσπά­θησε σέ λη σου τή ζωή νά εσαι λεήμων καί φιλάνθρωπος, πως εσαι, στε νά ναπαύονται κοντά σου ο ν­θρω­ποι καί νά δοξάζεται διά σο τό νο­μα το Θεο, πού σέ ξιώνει νά λάβεις σήμερα τόν πρτο βα­θμό τς ερωσύνης, κ­πληρώ­νο­ντας τσι ναν πόθο καί μία πιθυμία πού εχες στήν ψυχή σου πό τά παιδικά σου χρόνια, καί τήν ποία καλλιέργη­σες μέ ζλο καί γάπη, παράλληλα μέ τίς σπου­­δές σου καί τίς λοιπές πα­σχολήσεις σου, καλλιέργησες φυ­λάσ­σοντας τόν αυτό σου «γνόν πό το κόσμου», γιά ατή τή με­γάλη γιά σένα καί γιά τήν το­πική μας κκλησία μέρα.
Ατόν τόν ερό ζλο τς φοσιώ­σεως στόν Χριστό καί τς στρατεύ­σεώς σου στή διακονία του διατή­ρησέ τον καί αξησέ τον, θέτοντας τίς γνώσεις σου καί τά χαρίσματά σου στήν πηρεσία τς κκλησίας, καί εχομαι Θεός νά σέ ξιώσει νά εδοκιμήσεις ς διάκονός του χαροποιώντας καί μς πού σέ γα­πομε, τόν πίσκοπό σου, τόν πνευματικό σου πατέρα, π. Διονύ­σιο, τούς γονες σου καί τούς δελ­φούς σου κατά σάρκα καί κατά πνεμα, λλά κυρίως τόν Θεό πού θά σο προσφέρει σέ λίγο τή μεγάλη τιμή το πρώτου βα­θμο τς ερωσύνης.
Εσελθε, π. Παντελεμον, ες τά για τν γίων γιά νά λάβεις πό τόν παντελεήμονα Θεό τό χά­ρισμα τς διακονίας διά τό ποο τοιμάσθηκες κ κοιλίας μητρός σου.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ