Την Αγία Του Εκκλησία, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητος, ακολουθούμενος από τους Διακόνους του π. Γεώργιο Κυριάκου και π. Κωνσταντίνο Ισαακίδη επεσκέφθη το μαγευτικό Παρεκκλήσιο της Αγίας Μαρίας της Μαγδαληνής στα Γαβριάδια της Ιερισσού, μέσα σε έναν χώρο που το δάσος δένει αρμονικά με τη θάλασσα.
Τον υπεδέχθη ο γηραιός Εφημέριος των Νέων Ρόδων π. Ιωάννης Αγγελίδης, η ψυχή του Παρεκκλησίου αυτού και Επίτροπός του κ. Γεώργιος Ανανιάδης, ο Πρόεδρος της Ιερισσού κ. Γεώργιος Πασχαλίδης και ο Άρχων Πρωτέκδικος του Οικ. Πατριαρχείου κ. Ανέστης Αρνόπουλος.
Ο ευλογημένος Λαός του Οικισμού των Γαβριαδίων προσήλθε για να τιμήσει την Προστάτιδά του Αγία και να έλθει σε κοινωνία με τον Επίσκοπό του.
Τον λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος ερμηνεύοντας την Ευαγγελική Περικοπή, με θέμα: η Εκκλησία είναι ο όλος Χριστός.
Το απόγευμα της ιδίας ημέρας, ο Σεβασμιώτατος προσκληθείς από την Ενορία της Παναγίας των Νέων Ρόδων, επεσκέφθη το ειδυλιακό Παρεκκλήσιο των Αγίων Θεοδώρων της Κωμοπόλεως που στολίζει τον έκπαγλης ομορφιάς μυχό τον ευρισκόμενο απέναντι από τα Νέα Ρόδα και σήμα κατατεθέν του τόπου.
Είναι το ευλογημένο προσκυνητάρι της Κωμόπολης που τον σέβεται και τον τιμά ιδιαιτέρως. Εκεί ο Ποιμενάρχης τέλεσε την Ακολουθία των Θυρανοιξίων του Ναού και μετέπειτα τον Εσπερινό του εορτάζοντος Αγίου Φανουρίου, με την ευκαιρία της καθολικής ανακαίνισης των Αγίων Θεοδώρων, με την απλόχερη συμβολή των Ενοριτών της Παναγίας και όχι μόνο.
Το αποτέλεσμα της παρεμβάσεως αυτής δικαιώνει τον εκλεκτό Εφημέριο της Ενορίας Παν. Αρχ. π. Βαρθολομαίο Χατζόγλου και τους Επιτρόπους του, οι οποίοι κυριολεκτικά πάνω στο κύμα αναπαλαίωσαν των Πατεράδων τους το Ιερό Παλλάδιο και των δικών τους αναμνήσεων το στολίδι.
Ο Σεβασμιώτατος πλαισιώθηκε από τον Γεν. Αρχ. Επίτροπο της Ι. Μητροπόλεως Παν. Αρχ. π. Ιγνάτιο Ριγανά, τον Εφημέριο π. Βαρθολομαίο, τον Αιδ. Πρωτ. π. Μακάριο Ζωνάρα, τον Αιδ. Οικ. π. Βασίλειο Ανυφαντή και τον Διάκονό του π. Κωνσταντίνο.
Η Ενορία ανέπλασε τον προαύλειο χώρο των Αγίων Θεοδώρων πλακοστρώνοντάς τον με παραδοσιακές πέτρες, εστήριξε αρχιτεκτονικά τον Ιερό Ναό ο οποίος είχε υποστεί φοβερές ζημιές και ρωγμές, έστρωσε την Εκκλησία με περίτεχνα μάρμαρα, φιλοτέχνησε το τέμπλο και ανέπλασε εξ' ολοκλήρου την Αγία Τράπεζα και την Ιερά Πρόθεση του Ναού.
Το αποτέλεσμα κομψότατο και μέσα στα πλαίσια της Ορθοδόξου Παραδόσεως. Η Αγία Τράπεζα του Παρεκκλησίου ευπρεπίσθη κανονικώς και περιεβλήθη τα Ιερά της Άμφια και ακολούθησε ο Εσπερινός του τιμωμένου Αγίου.
Τόσο κατά την πρωϊνή Θεία Λειτουργία, όσο και κατά τα Θυρανοίξια το θέμα που ο Σεβασμιώτατος κ. Θεόκλητος ανέλυσε με την ευκαιρία της αναγνώσεως της πρωϊνής Ευαγγελικής Περικοπής ήταν η υπόσταση της Αγίας μας Εκκλησίας.
Εκκλησία, είπε ο Δεσπότης, είναι σύναξη στο Δείπνο της Ευχαριστίας, είναι ο Λαός του Θεού συναγμένος και προσκαλεσμένος στην "κλάση του άρτου" και την "ευλογία του ποτηρίου" (Πράξ. β' 42), είναι το Ευχαριστιακό Πασχάλιο Δείπνο, είναι φιλοξενία Δεσποτική, είναι μια πράξη βρώσεως και πόσεως, είναι εικόνα και συνάμα φανέρωση της Βασιλείας του Θεού στην Ευχαριστία, είναι δώρο, είναι ανάπλαση της ζωής κι ανακαίνιση των δυνατοτήτων της ζωής.
Η Εκκλησία είνα μία στην Ευχαριστία, γιατί Ευχαριστία είναι ο ίδιος ο Χριστός που μυστηριακά ενοικεί στο Σώμα Του. Η Εκκλησία εκφράζεται μυστηριακά κυρίως με την Θεία Λειτουργία, που είναι μια καινούργια Σάρκωση, ένας καινούργιος Ευαγγελισμός, είπε ο ομιλητής.
Στη θέση της Θεοτόκου είναι η Αγία Εκκλησία. Παρακαλώντας ο Λειτουργός "Κατάπεμψον το Πνεύμα Σου το Άγιον εφ' ημάς", κατά τη φοβερή Αναφορά, κατά κάποιον τρόπο επαναλαμβάνει τα λόγια της Αειπαρθένου: "Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου" (Λουκ. α' 38).
Και ιερουργείται ο Ευαγγελισμός της θεοτόκου πλέον Εκκλησίας. Με το Ευχαριστιακό Πασχάλιο Δείπνο η Εκκλησία γίνεται Θεοτόκος Μητέρα, ζει τη Σάρκωση, αφού και η Παναγία μας είναι μία διαρκής Εκκλησία.
Και κατέληξε ο Δεσπότης: «Ο ιερός Αυγουστίνος όταν ερωτάται τι είναι η Εκκλησία, απαντάει: "ο όλος Χριστός"! Και ο ιερός Χρυσόστομος ερμηνεύει το πώς από την πλευρά του Χριστού που τρυπήθηκε πάνω στον Σταυρό, η ανθρώπινη φύση μεταβλήθηκε σε Εκκλησία Χριστού και έγινε πραγματικά και οντολογικά "σώμα Του" από την σάρκα Του και τα οστά Του (Εφεσ. ε' 30). Από την σάρκα Του είμαστε λοιπόν, και από τα οστά Του. Από το αίμα του Χριστού μας και το ύδωρ που ανάβλυσαν από την πλευρά Του γεννιόμαστε και τρεφόμαστε. Εκείνος έδωσε σε εμάς αίμα και ύδωρ από την πλευρά Του και ανέπλασε την Εκκλησία.
Για να καταλήξει ο ιερός Πατέρας: "Εμείς και ο Χριστός είμαστε ένας, γιατί στην Εκκλησία όλοι είμαστε ένα από την πλευρά του Χριστού". Δεν είναι η Εκκλησία, λοιπόν, πολύφερνο κατάστημα, ή δημόσια υπηρεσία ή μπαλκόνι εξαγγελιών, είναι ο όλος Χριστός και η μήτρα που γεννάει χριστούς, που ξαναγεννά, που ξανασταυρώνει και ξανανασταίνει τον Κύριο χάριν της του κόσμου ζωής και σωτηρίας!».
Στις ως άνω Ακολουθίες μετείχαν πλήθος Λαού με επικεφαλής τον Βουλευτή Χαλκιδικής κ. Γεωργιο Βαγιωνά, τον Αντιδήμαρχο Αριστοτέλη κ. Αργύρη Τσακνή, την Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Ν. Ρόδων κα Σοφία Ισαακίδου, τον Πρόεδρο της Τ.Κ. Ιερισσού κ. Γεώργιο Πασχαλίδη, τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου κ. Ιωάννη Δουλάκη, τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Λευτέρη Βαρσαμή, την Πρόεδρο του Αριστοτελείου Πνευματικού Κέντρου κα Λένα Παναγιωτοπούλου και τον Άρχοντα του Οικ. Πατριαρχείου και του παλαιφάτου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας κ. Ανέστη Αρνόπουλο.
για όλες τις φωτογραφίες Εδώ