Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΥΜΦΙΟΥ ΣΤΗΝ Ι.Μ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.

2016_04_24 Selida
Μέ τή δέουσα ἐκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια ἑορτάστηκε ἡ ἑορτή τῆς Εἰσόδου εἰς τήν Ἱερουσαλήμ τοῦ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, στήν Ἱερά Μητρόπολη Ἰωαννίνων, τήν 24η τοῦ μηνός Ἀπριλίου.
Τό πρωί τῆς Κυριακῆς τῶν Βαΐων ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ἰωαννίνων κ. Μάξιμος τέλεσε τή Θεία Λειτουργία στόν Ἱερό Μητροπολιτικό Ναό τοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου συλλειτουργούντων τῶν ἱερέων τοῦ Ναοῦ καί συμπροσευχομένων ἑκατοντάδων πιστῶν (φωτ. 1, 2 καί 3).

Λίγο πρίν τήν ἀπόλυση καί τήν διανομή τῶν βαΐων στούς πιστούς ὁ Σεβασμιώτατος κήρυξε τόν Θεῖο Λόγο, ὅπου μεταξύ ἄλλων ἀνέφερε ὅτι ὁ Χριστός γνωρίζει τά μύχια τῶν ἀνθρώπων καί κατά συνέπεια γνωρίζει ὅτι οἱ ἄνθρωποι εἶναι τρεπτοί, δηλαδή ὅτι ὁ καθένας μπορεῖ νά ἔχει τή μιά μέρα μία θέση καί τήν ἄλλη τήν ἀντίθετη. Ἑπομένως οὖτε ἐνθουσιάζεται ἀπό τά «Ὡσαννά» ἀλλά οὖτε καί πικραίνεται ἀπό τίς κατηγορίες πού ἀκολουθοῦν. Ἐκεῖνος, συνέχισε ὁ Σεβασμιώτατος, μέ τό νά εἰσέλθει στά Ἱεροσόλυμα πάνω σε ἕνα ταπεινό γαιδουράκι δείχνει τήν ταπείνωσή του. Δέν θέλει κοσμικές ἐξουσίες ἀλλά ὁ σκοπός τῆς ἐλεύσεώς του εἶναι νά ἀλλάξει τόν ἄνθρωπο, νά τοῦ δώσει τήν εὐκαιρία νά μεταμορφωθεῖ, ξεφεύγοντας ἀπό τήν ἁμαρτία καί νά ἀναστηθεῖ ἀπό τόν πνευματικό θάνατο καί τό σκοτάδι πού βρίσκεται, ἔτσι ὧστε νά μπορέσει νά ζήσει μέ τό Θεό αἰωνίως.
Τό ἀπόγευμα μέσα σέ κατανυκτική ἀτμόσφαιρα ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας χοροστάτησε στήν πρώτη Ἀκολουθία τοῦ Νυμφίου στόν Μητροπολιτικό Ναό (φωτ. 4 καί 5). Στή σύντομη ὁμιλία του πρός τό ἐκκλησίασμα ὁ Ποιμενάρχης μας ἀνέφερε ὅτι αὐτή ἡ πορεία, πού ἀρχίζει μέ τή σημερινή ἀκολουθία τοῦ Νυμφίου, εἶναι μιά σταυρική πορεία, κατά τήν ὁποία ἀκολουθοῦμε τόν Χριστό γιά νά πεθάνουμε μαζί Του γιά τήν ἁμαρτία ὧστε μετά νά μᾶς συναναστήσει καί νά μᾶς χαρίσει τήν αἰώνιο ζωή.