Στο πανέμορφο χωριό του Σχοίνου μετέβη σήμερα, 11 Νοεμβρίου 2015, ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος και τέλεσε την Πανηγυρική Θεία Λειτουργία επ’ ευκαιρία της εορτής του Αγ. Μηνά,
στο όνομα του οποίου τιμάται ο Ενοριακός Ι. Ναός. Ο Σεβασμιώτατος
πλαισιωμένος από τους Ιερείς και διακόνους συνοδούς του, στο κήρυγμά του
μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας ανέλυσε την Ευαγγελική περικοπή και
έδωσε ιδιαίτερη έμφαση την αγάπη μεταξύ των ανθρώπων, ως εντολή του
Κυρίου μας, για την οποία και χαρακτηρίστηκε ο Κύριός μας και ως
«Κοινωνικός Επαναστάτης» και Αναμορφωτής.
Εν συνεχεία συνέδεσε τον Λόγο
του Κυρίου με την αθόρυβη και μεγάλη προσφορά της Εκκλησίας στις
δύσκολες ημέρες που διερχόμαστε και ευχαρίστησε με θερμούς λόγους τόσο
τον Πρόεδρο του Ιδρύματος Ελληνισμού κ. Δαμιανό Κωνσταντίνου όσο και την Γραμματέα της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Μαρ. Φαγογένη
για την προσφορά τους στο Φιλανθρωπικό και Κοινωνικό έργο της Ι.
Μητροπόλεώς μας μέσω της Τραπέζης Τροφίμων και Ενδυμάτων υπό την
επωνυμία «ΘΕΟΠΡΟΣΦΟΡΑ» και τέλος ευχήθηκε σε όλους χρόνια πολλά και ευλογημένα.
Ακολούθως
μετά από πρόσκληση του Προέδρου του Ιδρύματος Ελληνισμού κ. Δαμιανού
Κωνσταντίνου μετέβη με τους συνοδούς του ιερείς στις εγκαταστάσεις του
Ιδρύματος, όπου συμβολικά εφύτευσε νεαρό δένδρο ελιάς, περιηγήθηκε στους
χώρους του και δέχθηκε την Αβραμιαία φιλοξενία του.