Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Κυριακή 21 Απριλίου 2024

Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΕ 60’’ - ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ (video).

Παρακολουθήστε το σύντομο βιντεάκι που ετοίμασε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ.Ιγνάτιος, για την Αγία και Μεγάλη Δευτέρα." "δού Νυμφίος". Την Κυριακή το πρωί τον υποδεχθήκαμε ως βασιλιά. Το ίδιο βράδυ, στον όρθρο της Μεγάλης Δευτέρας, έρχεται ως Νυμφίος με την εικόνα, του πλέον ταπεινού ανθρώπου. Αυτού που έρχεται με καρδιά να πει: "Σε αγαπώ! Έλα μαζί Μου. Δέξου την πρόσκλησή Μου! Ήρθα κι έγινα άνθρωπος για σένα! Θέλω να είμαι ο Νυμφίος, ο γαμπρός της καρδιάς σου, της ψυχής σου. 'Ελα, έλα αδελφέ μου, έλα παιδί μου, μην αρνηθείς την πρόσκλησή Μου. Μιά πρόσκληση για όλους." Ο Νυμφίος της Εκκλησίας, μας περιμένει αυτές τις ημέρες. Μην αρνηθούμε την πρόσκλησή Του. Η αγάπη είναι ο παράδεισός μας. Κι ο Χριστός μας την προσφέρει. Αγάπη αληθινή, ατόφια. Ποιός θα την αρνηθεί; Έλα αδελφέ μου στον Νυμφίο Χριστό. Μας περιμένει όλους. "