Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Ιερά Μητρόπολης Νεαπολέως και Σταυρουπόλεως Επιτροπή επί των αιρέσεων


Αποφθέγματα Πατέρων

Πήγαν κάποιοι στον αββά Αγάθωνα κι επειδή είχαν ακούσει ότι έχει μεγάλη διάκριση, θέλησαν να τον δοκιμάσουν. Του λένε λοιπόν:
-Εσύ είσαι ο Αγάθων ; Ακούσαμε για σένα ότι είσαι πόρνος κι υπερήφανος.
Αυτός απάντησε:
-Ναι, αλήθεια είναι.
Και συνεχίζουν:
-Εσύ είσαι ο Αγάθων, ο φλύαρος και κατάλαλος;
Αυτός είπε:
-Εγώ είμαι.
Του λένε πάλι:
-Εσύ είσαι ο Αγάθων, ο αιρετικός;
Κι απάντησε:
-Όχι, δεν είμαι αιρετικός.
Τον παρακάλεσαν τότε να τους εξηγήσει γιατί δέχτηκε όλα τα άλλα και δεν υπόμεινε κι αυτόν τον τελευταίο λόγο.
Κι ο αββάς Αγάθων είπε:
-Τα πρώτα τα λογαριάζω στον εαυτό μου, γιατί το να τα δεχθώ είναι όφελος για την ψυχή μου το να είναι όμως κανείς αιρετικός σημαίνει χωρισμός από τον Θεό. Κι εγώ δεν θέλω να χωρισθώ από τον Θεό.
(Γεροντικό)