Μέσα στο αναστάσιμο κλίμα της χαράς και της ευφροσύνης και με την παρουσία όλων των Ιερέων και των Ιεροδιακόνων καθώς και του συνόλου των ευλαβών κατοίκων και των επισκεπτών του Σιδηροκάστρου ετελέσθηκαν οι ακολουθίες της Αναστάσεως και του Εσπερινού της Αγάπης.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου κ. Μακάριος το βράδυ της Αναστάσεως ετέλεσε την Ακολουθία της Παννυχίδος,ανέγνωσε το καθορισμένο ευαγγέλιο και υπο τους ήχους των κωδώνων,κροτίδων και πολλών βεγγαλικών έψαλλε το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ενώπιον των Χριστιανών που υπερπλήρωσαν τον Ιερό Ναό της Μητροπόλεως,τον προαύλιο χώρο καθώς και τους γύρω δρόμους.
η συνέχεια: Εδώ
