Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Τρίτη 22 Απριλίου 2025

Λαμπρός ο Εσπερινός της Αγάπης στον Βόλο.

Με Αναστάσιμη χαρά και Πασχαλινή ευφροσύνη, τελέστηκε σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, ο Εσπερινός της Αγάπης στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Τον Ποιμενάρχη μας πλαισίωσαν πολλοί Κληρικοί μας, ενώ συμμετείχε πλήθος λαμπαδηφόρων πιστών.

Κατά την διάρκεια του Εσπερινού το Ευαγγέλιο της Αναστάσεως αναγνώσθηκε, κατά την παράδοση, σε πολλές γλώσσες. Συγκεκριμένα, στα Ελληνικά, Λατινικά, Γαλλικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Σλαβονικά, Ρουμανικά, Αραβικά, στην Γκρεκάνικη διάλεκτο της Κάτω Ιταλίας, ενώ εψάλη στην Ομηρική διάλεκτο από χορό Κληρικών μας.

Στο τέλος της Αναστάσιμης Ακολουθίας, ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι «ο Θεός μάς ευφραίνει, για να γιορτάζουμε επίγειο παράδεισο, την Ανάσταση, προγευόμενοι την δική μας ανάσταση στην αιωνιότητα». Ευχήθηκε δε σε όλους η Χάρις του Αναστάντος Κυρίου να καταυγάζει την ζωή μας και να νοηματοδοτεί τα έργα μας.

Με Αναστάσιμη χαρά και Πασχαλινή ευφροσύνη, τελέστηκε σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, ο Εσπερινός της Αγάπης στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Τον Ποιμενάρχη μας πλαισίωσαν πολλοί Κληρικοί μας, ενώ συμμετείχε πλήθος λαμπαδηφόρων πιστών.

Κατά την διάρκεια του Εσπερινού το Ευαγγέλιο της Αναστάσεως αναγνώσθηκε, κατά την παράδοση, σε πολλές γλώσσες. Συγκεκριμένα, στα Ελληνικά, Λατινικά, Γαλλικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Σλαβονικά, Ρουμανικά, Αραβικά, στην Γκρεκάνικη διάλεκτο της Κάτω Ιταλίας, ενώ εψάλη στην Ομηρική διάλεκτο από χορό Κληρικών μας.

Στο τέλος της Αναστάσιμης Ακολουθίας, ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι «ο Θεός μάς ευφραίνει, για να γιορτάζουμε επίγειο παράδεισο, την Ανάσταση, προγευόμενοι την δική μας ανάσταση στην αιωνιότητα». Ευχήθηκε δε σε όλους η Χάρις του Αναστάντος Κυρίου να καταυγάζει την ζωή μας και να νοηματοδοτεί τα έργα μας.