Ανήμερα της Κυριακής του Πάσχα 20 Απριλίου 2025 το βράδυ, στον Καθεδρικό Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας Θεσσαλονίκης, προεξάρχοντος του Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Φιλοθέου, συμπροσευχομένων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Βρυούλων κ. Παντελεήμονος και Βελεστίνου κ. Δαμασκηνού, με την συμμετοχή του συνόλου του Ιερού Κλήρου της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης και την πληθωρική παρουσία των ευσεβών Θεσσαλονικέων και πολλών επισκεπτών της Πόλης, οι οποίοι γέμισαν τον Ιερό Ναό και τον Προαύλιο χώρο του, τελέσθηκε ο Εσπερινός της Αγάπης.
η συνέχεια: Εδώ
