Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Οι βραβευθέντες στον Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό με θέμα: «Η Πατρίδα μου το 2021» .

(18/10/2017).

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει τα ονόματα των βραβευθέντων μαθητών της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Κατηχητικών Ομάδων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό, με θέμα: «Η Πατρίδα μου το 2021».
Τα βραβεία δόθηκαν κατά σχολικές βαθμίδες (Δημ
οτικόΓυμνάσιοΛύκειο) καί κατά κατηγορία (ποίησηδιήγημαπαραμύθιδοκίμιομυθιστόρημα). Απονεμήθηκαν συνολικά εκατόν τριάντα (130) βραβεία.
Η Ιερά Σύνοδος ευχαριστεί όλους όσοι συμμετείχαν στην διεξαγωγή αὐτού του Πανελληνίου Μαθητικού Λογοτεχνικού Διαγωνισμού και ειδικότερα:
α. Όλους τους μαθητές, για την μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή τους, οι οποίοι κατέθεσαν το έργο τους στην Ειδική Συνοδική Επιτροπη Πολιτιστικής Ταυτότητος και ανέδειξαν τους γόνιμους προβληματισμούς τους, τις χαρισματικές εμπνεύσεις τους, τις δεξιότητές τους και τα ελπιδοφόρα οράματά τους.
β. Τους Καθηγητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και τους Υπευθύνους Νεότητος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι προέβαλαν πρός τους μαθητές την διεξαγωγή του Διαγωνισμού.
γ. Τους Διδασκάλους και Καθηγητές από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι αποτέλεσαν μέρος της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Πολιτιστικής Ταυτότητος, κατέβαλαν κόπο και εργάσθηκαν αμερόληπτα και υπεύθυνα για την αξιολόγηση των πονημάτων των μαθητών.
Με Απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου θα λάβουν Έπαινο συμμετοχής όλοι όσοι συμμετείχαν στόν Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό. Επίσης στις κατά τόπους Ιερές Μητροπόλεις ο επιχώριος Μητροπολίτης θα απονείμει στους βραβευθέντες μαθητές το Τιμητικό Βραβείο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, μαζί με Εικόνα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ειδικό Τόμο από την Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος σε ειδική εκδήλωση που θα οργανώσει στη Μητροπολιτική του Περιφέρεια.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεσθε στον Γραμματέα της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Πολιτιστικής Ταυτότητος, Πανοσιολογιώτατο Ἀρχιμανδρίτη π. Βαρθολομαίο Αντωνίου Τριανταφυλλίδη, στα τηλέφωνα: 210 7272214 215.

Εκ του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου


Αποτελέσματα μαθητικού
λογοτεχνικού διαγωνισμού
«Η Πατρίδα μου το 2021»

Δημοτικό
Α. Ποιήματα
1o βραβείο: Α) «Εκεί», Παμπόρη Βασιλική, Τσαριτσάνη
Β) «Ελλάδα 2021», Σοφιανόπουλος Δημήτριος, Δουνέικα Ηλείας

2ο βραβείο: Α) «Η πατρίδα μου το 2021», Μακρής Νικόλας, 14ο Δ.Σχ. Αχαρνών
Β) «Έρχονται μέρες», Γιαννακοπούλου Μήνα, Γαστούνη Ηλείας
Γ) «Η πατρίδα μου το 2021», Δημ. Σχ. Καβάσιλα Ηλείας

3ο βραβείο: Α) «Ελλάδα μου», Αυγέρης Στέφανος, Κατ. Σχ. Ευαγγελισμού Θεοτόκου Λαμίας
Β) «Ελλάδα... 2021», Καραχάλιου ΔημήτριοςΠαπαδήμου Θωμαή, Κατ. Σχ. Ευαγγελισμού Θεοτόκου Λαμίας
Γ) «Υποκλίνομαι στην Ελλάδα», Σπυροπούλου Αναστασία, Ψαχνά Ευβοίας
Δ) «Πατρίδα είναι», Ρέγκλης Ηλίας, Ρουπάκι

Δημοτικό
Β. Διηγήματα
1o βραβείο: Α) «Η βάπτιση του Μοχάμεντ», Σορόπουλος Σταύρος, Χαλκίδα
Β) «Η πατρίδα μου τότε, τώρα και πάντοτε», Δροσινάκη Παρασκευή, Ψαχνά Ευβοίας

2ο βραβείο: «Ο γερο Κούτσουρος», Γιαννακοπούλου Γεωργία, Γαστούνη Ηλείας

3ο βραβείο: «Πατρίδα», Τσέκρελη Ελευθερία, Καρυώτισσα



Δημοτικό
Γ. Παραμύθι
1o βραβείο: «Οι πέτρες έχουν κάτι να μας πουν», Θεολόγη Νεκταρία, Ελάτεια Φθιώτιδας
2ο βραβείο: «Η πατρίδα μου το έτος 2021», Κωστανίκου Παρασκευή, Αμπέλια Ἄρτας
3ο βραβείο: «Το παραμύθι για την Πατρίδα μου!», Μπανιώτη Μαρία, Καρυώτισσα

Γυμνάσιο
Α. Ποιήματα
1o βραβείο: A) «Ελλάδα 2021», Τσαντοπούλου Δήμητρα, 1ο Παιανίας
B) «Ξημερώνει ... Ελπίδα», Φουρλή Γεωγία, Ταυρής Γιάννης, Πολυκανδρίτης Γεώργιος, Εσπερινό Χαλκίδας

2ο βραβείο: Α) «Ελλάδα μην υποχωρείς», Ρίζου Ξένια Εφραιμία, Νέα Αγχίαλος Μαγνησίας
Β) Μέχρι το 2021, Δημοπούλου Κωνσταντίνα, 1ο Παιανίας

3ο βραβείο: Α) «Ελλάδα 2021», Σβολιαντοπούλου Αριάδνη, 1ο Γρεβενών
Β) «Σαν σήμερα το χθες», Ντιαμάντη Κυριακή, Μώλος Φθιώτιδας

Β. Διηγήματα
1o βραβείο: A) «Η χώρα μου το 2021», Δούμη Θεοδώρα, Αιδηψός
B) «Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΤΟΣ 2021», Βούρτσα Κων/να, Αιδηψός

2ο βραβείο: Α) «Η μηχανή του χρόνου», Ομαδική εργασία, Πανόπουλο Ηλείας
Β) «ΗΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΗ ΦΥΣΗ», Καζιάνη ΧαρίκλειαΡαφαέλα, Σχηματάρι

3ο βραβείο: Α) «Μια νέα χώρα», Κλειτοράκη Μαρία, Μώλος Φθιώτιδας
Β) «Η πόλη μου το 2021», Αγγελοπούλου Ιωάννα, Αιδηψός
Γ) «Η εξέλιξη της τεχνολογίας στην πατρίδα μας», Ρουσάλη Αγγελική – Πουθενά Δήμητρα, Μώλος Φθιώτιδας

Γ. Δοκίμια
1o βραβείο: A) «Η πατρίδα μου το έτος 2021», Πατεράκης Σωκράτης Σκότης Απόστολος, 10ο Ιλίου
Β) «Η πατρίδα μου το έτος 2021», Φιλίππου Ελένη, 4ο Καστοριάς

2ο βραβείο: Α) «Η Ελλάδα του 2021», Πολύδωρα Μαρία, 1ο Παιανίας

3ο βραβείο: Α) «Η πατρίδα μου το έτος 2021», Ομαδική εργασία Αγίου Γεωργίου Ομβιακής Φθιώτιδας
Β) «Η πατρίδα μου το έτος 2021», Σούλας Λάμπρος, Γρεβενά

Λύκειο
Α. Ποιήματα
1o βραβείο: «Αθάνατη Ελλάδα», μαθητές Γ΄ Τάξης Εκκλησιαστικού Λυκείου Πατρών

2ο βραβείο: «Πνοή Ζωής», μαθητές Β΄ Τάξης Εκκλησιαστικού Λυκείου Πατρών

3ο βραβείο: Α) «Πατρίδα», Φέντα Αννέτα, Εξαπλάτανος Πέλλας
Β) «Η πατρίδα μου το 2021», Τριανταφύλλου Αργυρώ, Νάξος
Γ) «Πανάρχαια ομορφιά», Καπώλη Μυρτώ, Ελληνοχώρι κορινθίας

Β. Δοκίμια
1o βραβείο: Α) «Άνεμος αλλαγής», Λάζιος Ιωάννης, Αριδαία Β) «Ακροβατώντας και οδοιπορώντας», Φραγκοπούλου Μαρία, 7ο ΓΕΛ Βόλου