Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Μεγάλη Τρίτη Εσπέρας ο Σεβασμιώτατος στον Ι.Ν.Αγίων Θεοδώρων Συκεών.

Δελτίο  τύπου
Τη Μεγάλη Τρίτη εσπέρας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ. Βαρνάβας χοροστάτησε στην Ακολουθία του Νυμφίου, η οποία τελέστηκε στον Ιερό Ναό Αγίων Θεοδώρων στις Συκιές.

Ο Σεβασμιώτατος, αφορμώμενος από το τροπάριο της Αγίας Κασσιανής, το οποίο, κατά κοινή ομολογία, απέδωσε μελωδικότητα ο χορός των ψαλτών υπό τη διεύθυνση του κ. Νίκου Στάθη, επεσήμανε τα εξής ως προς την προσωπικότητα και τα κίνητρα της γυναίκας –μυροφόρου: αγαπά πολύ τον Χριστό, για τούτο και αδιαφορώντας για τη γνώμη του θρησκευτικού κατεστημένου της εποχής,  προβαίνει σε μια πράξη ανατρεπτική, η οποία αποκαλύπτει τη βαθιά της αγάπη και τη βαθιά της μετάνοια

Παράλληλη ανάγνωση
Ποίημα Κασσιανής μοναχής
Κύριε
Εγώ η γυναίκα
η  μολυσμένη των αμαρτιών
στα σπλάχνα μου αισθάνθηκα τη θεότητά σου
κι έγινα μυροφόρος.
Με οδυρμούς μύρα
ακουμπώ εμπρός από τον τάφο σου.
Τα σπλάχνα μου η νύχτα τα κατέχει
Μανία η ακολασία μου.
Σκοτάδι και θάνατος της σελήνης
ο έρως της αμαρτίας.
Πάρε τα μάτια μου μαζί με τα δάκρυα τους
Εσύ
πού όρισες η θάλασσα να κατάγεται από τα σύννεφα.
Κλίνε πάνω από τον στεναγμό μου
τον πιο βαθύ της καρδιάς μου
Εσύ που έκαμψες τους ουρανούς
για να χωρέσει το άφατο.
Θέλω να φιλήσω τα πόδια σου τα ανέγγιχτα
Και αν τα προστατεύω
μέσα στις θηλειές των μαλλιών μου.
Στο σούρουπο του παράδεισου η Εύα
τους κρότους ακούει και ταράζεται
τρόμαξε και εκρύφτη.
Σωτήρα μου και των ψυχών Σωτήρα
Ποιός το κουβάρι των αμαρτιών μου
θα έρθει να ξετυλίξει
Στης τιμωρίας την άβυσσο
Ποιος πώς να κρατηθεί.
Μην αποστρέψεις το βλέμμα σου από πάνω μου .
Βλέπε με.Τη δούλη σου
Εσύ που είσαι το έλεος.

Περιοδικό Χάρτης, τεύχος 21-23
Αφιέρωμα στον Οδυσσέα Ελύτη
Εκ του  Γραφείου Τύπου.