Στον
πανηγυρίζοντα Ενοριακό Ι. Ναό Ζωοδόχου Πηγής Κόρφου, της Αρχιερατικής
Περιφέρειας Σολυγείας, χοροστάτησε ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος
στον Μέγα Αρχιερατικό Εσπερινό την Πέμπτη της Διακαινησίμου, 20
Απριλίου 2017. Τον σεπτό Ποιμενάρχη μας πλαισίωσαν ο Αρχιερατικός
Επίτροπος Σολυγείας Αιδεσ. Πρωτ. π. Μιχαήλ Ροβάς, ο Αιδέσ. π. Γεώργιος Παπαφίλης, ο Εφημέριος του Ι. Ναού π. Νικόλαος Καλογεράκης,
καθώς και οι συνοδοί του Κληρικοί ενώ στην Ι. Ακολουθία παρευρέθησαν
πλήθος πιστών συμπεριλαμβανομένου και του Δημάρχου Κορινθίων κ. Αλέξανδρου Πνευματικού και Δημοτικών Συμβούλων.
Τον
Θείο λόγο προς τους ευσεβείς Χριστιανούς ο Σεβ. Μητροπολίτης μας
παρεχώρησε στον Ιεροκήρυκα της Ι. Μητροπόλεως μας και Καθηγούμενο της Ι.
Μονής Παναγία «Η Πάντων Χαρά» Καλετζίου, Πανοσ. Αρχιμ. π. Άνθιμο Παπαλεξόπουλο,
ο οποίος αναφέρθηκε στο πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου, ως η Πηγή της
Ζωής, καθώς είναι η Μητέρα της όντος Ζωής, δηλαδή του Αναστάντος Ιησού
Χριστού. Ακολούθησε πάνδημη η Λιτάνευση της Ι. Εικόνος στους γραφικούς
δρόμους του Κόρφου.
Την επομένη ημέρα, Παρασκευή της Διακαινησίμου, 21 Απριλίου 2017, Ο
Σεβ. Ποιμενάρχης μας μετέβη, για να λειτουργήσει στην πανηγυρίζουσα Ι.
Μονή Ζωοδόχου Πηγής Καμαρίου, της επονομαζομένης «Κορφιώτισσας», της
Αρχιερατικής Περιφέρειας Ξυλοκάστρου, συμπαραστατούμενος από τους
συνοδούς του Κληρικούς, τον Αιδεσ. π. Απόστολο Νούλα και τον Ιερομ. π. Ιωσήφ Κύπερμαν.
Στο κήρυγμά του, λίγο πριν την απόλυση της Θ. Λειτουργίας, προς την Γερόντισσα Ευαγγελία Μοναχή, την Ι. Αδελφότητα, τον Δήμαρχο Ξυλοκάστρου κ. Ηλία Ανδρικόπουλο,
τους Δημοτικούς Συμβούλους και τους ευσεβείς πιστούς, ο Σεβ.
Μητροπολίτης μας αναφέρθηκε στο δημόσιο έργο και τους λόγους του Κυρίου
ημών Ιησού Χριστού περί της Σταυρικής Του Θυσίας και της εκ νεκρών
Αναστάσεως Του, αναλύοντας παράλληλα και την Ευαγγελική περικοπή της
ημέρας. Τόνισε ότι ο Κύριος μας πάντοτε ομιλούσε με αποδείξεις μέσα από
τις Γραφές προκειμένου οι άνθρωποι, μετά την Ανάστασή Του, να
αντιληφθούν τα γεγονότα και να πιστέψουν στον Αναστάντα Κύριο.
Επιπρόσθετα, αναφέρθηκε στην Κυρία Θεοτόκο, την Πηγή της Ζωής, ως
πρότυπο πίστεως από τον Ευαγγελισμό της μέχρι και την Ανάσταση, με
κορύφωση την αναγνώριση της Θεότητα του Τέκνου Της μέσω της ομολογίας «ο
Κύριος μου και ο Θεός μου». Ολοκλήρωσε τον λόγο του, προτρέποντας τους
πάντες να προσανατολίζουν την ζωή τους προς την Ανάσταση και να
ομολογούν πάντοτε την αλήθεια Της, λουσμένοι από το Φως Της, υπό την
ελπίδα της κοινής Αναστάσεως όλων μας στην αιώνια ζωή.