Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΝΔΡΕΑ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ.



ΛΑΡΙΣΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ: «ΣΑΜΟΥΗΛ: Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ!»
O Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Ιγνάτιος με την ευλογία του επιχωρίου Μητροπολίτου Μεγάρων και Σαλαμίνος Σεβασμιωτάτου κ. Κωνσταντίνου παρέστη την Κυριακή 20 Αυγούστου 2017 στην ενορία του Αγίου Ανδρέου Σαλαμίνος, όπου υπηρέτησε όλα τα χρόνια της ιερατικής του διακονίας, ωμίλησε και ετέλεσε το μνημόσυνο της αοιδίμου Μαρίας Κοφινά, η οποία ήταν ευλαβής και ενάρετη χριστιανή μητέρα πολλών και καλών τέκνων.
Είς το κήρυγμά του ο Σεβαμιώτατος αναφερόμενος στο αγιολόγιο της ημέρας ωμίλησε για τον μέγα Σαμουήλ, Προφήτη και κριτή του Ισραήλ. Τον περιέγραψε όπως είναι στην ιερά εικόνα του, η οποία καταφανώς μαρτυρεί την προσωπικότητα του, ότι ετήρησε τις θείες επαγγελίες και δεν είπιε επι της γης οίνον και σίκερα, δηλαδή τίποτε μεθυστικό και δεν έκοψε τα γένια του και τα μαλλιά του, ότι είναι ενδεδυμένος με ιερατικά και βασιλικά ενδύματα που μαρτυρούν την ιερατεία του, ότι εις την μια χείρα βαστάζει ένα κέρας το οποίο είναι σύμβολο δυνάμεως και ισχύος πνευματικής το οποίο έχει μέσα Θείο Μυρο, προτύπωση  του Αγίου Μύρου της Χάριτος με το οποίο έχρισε δύο Βασιλείς του Ισραήλ, τον Σαούλ και τον Δαβίδ και στην άλλη χείρα πυρείον ήτοι θυμιατήριον δεικνύον ότι ιερατεύει και προσφέρει ειρηνικάς θυσίας τω Θεώ. Εν συνεχεία εστίασε το ενδιαφέρον στην Άννα την προφήτιν, την μητέρα του Σαμουήλ, πού ήταν άτεκνος στείρα και αξιώθηκε να γεννήσει το μέγα Προφήτη και βέβαια κι άλλα πέντε παιδιά, υιούς και θυγατέρες, κι έγινε αυτή η οποία απ’τον 14ο αιώνα, πριν από τη σάρκωση του Λόγου, έζησε το υπερφυές μυστήριο της ενδιαθέτου, της καρδιακής προσευχής την οποία αργότερα ο Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης θα ονομάσει νηφάλιο μέθη, μέθη χωρίς κρασί όπως οι Απόστολοι την Πεντηκοστή, μέθη του Παναγίου Πνεύματος.